У США розібралися з експлуатацією дітей-інфлюенсерів: подробиці

діти-інфлюенсери

Штат Вашингтон вживає заходів, щоб першими у США регулювати індустрію дитячого впливу.

Про це пише Mashable.

Практика, коли батьки експлуатують своїх дітей за допомогою відео на YouTube або TikTok, нарешті стала предметом реального розгляду в США.

Читайте також: Зниклі під час війни: в Україні знайшли майже 10 тисяч дітей

Законодавчий орган штату Вашингтон провів цього тижня своє перше слухання щодо законопроекту, метою якого є забезпечення того, щоб діти, які часто фігурують у онлайн-контенті, мали право на фінансову компенсацію за свою роботу. Запропонований законопроект також дає дітям право зберігати свою конфіденційність, вимагаючи видалення відео та іншого вмісту, у якому вони представлені, після досягнення ними повноліття.

Читайте також: В Україні скасували цьогорічну державну підсумкову атестацію

Але на відміну від дітей, які працюють у кіно- та телевізійній індустрії, діти, які працюють у соціальних мережах за вказівкою батьків, не мають жодного захисту відповідно до чинного трудового законодавства США. Це означає, що немає обмежень щодо кількості годин, які дитина може бути змушена працювати, немає зобов’язань батьків відкладати для них гроші та немає можливості, щоб діти згодом відновили контроль над своїм іміджем та особистими даними. Є надія, що цей закон створить прецедент для інших держав, щоб зробити подібні кроки.

Читайте також: У Дніпрі школярі плетуть маскувальні сітки для ЗСУ

«Ця проблема не зникне», — сказав Кріс МакКарті, архітектор законопроекту 1627, виступаючи на слуханнях у вівторок. «Коли ці діти почнуть рости, стане зрозумілим справжній масштаб шкоди, завданої монетизованими сімейними каналами».