Uklon оновив застосунок для більш інклюзивних поїздок

29 Квітня 2025
Uklon

Онлайн-сервіс виклику авто Uklon продовжує рух у напрямку безбар’єрності та інклюзивності. У застосунку з’явилася нова функція: пасажир отримає сповіщення, якщо водій має порушення функціонування (інвалідність) — зокрема, у разі порушення мобільності, слуху або мовлення. Це дозволить краще підготуватись до поїздки та зробити взаємодію більш комфортною для обох сторін.

Нова функція дозволяє водієві зазначати один або кілька типів порушень функціонування одночасно — наприклад, якщо людина має і порушення слуху, і пересувається за допомогою крісла колісного. Таким чином, Uklon адаптується до реального досвіду партнерів-водіїв, надаючи гнучкий та чесний підхід до комунікації з пасажирами.

Це оновлення стало продовженням вже реалізованої функції — словника жестової мови у застосунку, який дозволяє пасажирам базово взаємодіяти з водіями з порушенням слуху: привітатись, подякувати або передати прості повідомлення.

«Ми бачимо, як змінюється наше суспільство, і прагнемо бути сервісом, що підтримує ці зміни — з повагою, відкритістю і рівними умовами. Це оновлення — ще один крок до сервісу, де кожна поїздка відбувається з розумінням і турботою», — зазначає Роман Петрик, Chief Product Officer Uklon.

Новий функціонал — частина довгострокової стратегії Uklon зі створення суспільства рівних можливостей та розвитку Інклюзивного класу авто — сервісу, що охоплює інклюзивні перевезення та партнерства з містами й громадськими організаціями.