Український бренд WKMF представив нову літню колекцію: фото

Бренд WKMF презентує літню колекцію. Вона про стан, у якому жінка дозволяє собі бути собою: не ідеальною, не завжди сильною, але живою, такою, що проживає всі емоції.

Команда бренду звернулася до символу рожевого кварцу, адже його енергія в них асоціюється з внутрішнім спокоєм, гармонією та теплом, яке не потребує слів. Це камінь безумовної любові, яка починається не з інших — а з любові до себе.

«Колекція створена для жінки, яка втомилась від зовнішнього шуму — вона хоче відчувати, а не здаватися; бути, а не відповідати очікуванням. У цих речах — не лише форма, а стан: легкість, м’якість, глибина, комфорт», — описує капсулу засновниця і дизайнерка бренду WKMF Катерина Захараш.

Кожна річ в капсулі створена, аби підтримувати, як талісман, що завжди поруч. Колекція традиційно для бренду складається з вʼязаних затишних виробів та більш витончених текстильних речей. В цей раз бренд експериментує з новою для себе тканиною — штучною шкірою, котра додала комплектам структурованості та стриманої жіночності.

В центрі колекції стоять вироби в рожевих відтінках, які легко можна комбінувати між собою. Вʼязані бавовняні костюми та невагомі сорочки, що давно стали бестселерами бренду, представлені в нових інтерпретаціях. Завершують літню історію моделі білого кольору: мінісукня, топ на одне плече та максіспідниця. Колекція вже представлена на сайті та в соцмережах бренду, а також в шоурумі за адресою: вул. Антоновича 7б.

Турбота як стратегія зростання: як нова HR-культура формує сильні команди

Чому жіноче лідерство сьогодні — це супер-сила, побудована на турботі та гнучкості рішень? Цьогоріч на HR Wisdom Summit ми поговоримо про психологічну безпеку, реінтеграцію після фронту, L&D з реальним результатом і AI в HR. І все — через призму людяності.

Забронювати участь