В центрі сучасного мистецтва М17 19 жовтня відбулася презентація бренду колекційних фігурок КОТО

Цей мистецький проєкт виник у надзвичайний час – період великих випробувань та змін

Свежее:
Любовний гороскоп на березень: яких знаків Зодіаку чекають труднощі в стосунках
23.10.2023

Обмаль часу на весь текст?

Читати спойлер

Його автор, дизайнер та архітектор Максим Мацвейко, втілив дух незламності, сміливості та гідності, які завжди були ключовими цінностями українського народу, у символічній фігурці. Вона, як рупор, розповідає про наше героїчне минуле та відданість ідеалам сьогодення.

Вечір розпочався з перегляду ролика, який передав дух проєкту та його мету. Після чого слово взяв ідеолог і засновник КОТО – Макс Мацвейко.

«Коли почалося повномасштабне вторгнення, я зрозумів, що незважаючи на те, що українці такі різні, нас повинно щось об’єднувати. Проте мені бракувало відповідного символу, образу, який би відображав наш спільний дух. Аж раптом, читаючи казку «Котигорошко» своїм дітям, я зустрів його. Всім нам знайомого героя, що вже закладений в нашу ДНК. Так з’явився КОТО», – поділився Максим.

Під час заходу гості познайомилися з першою колекцією фігурок – Fighting figures. Вона символізує український опір загарбникам; одвічну боротьбу, яка присутня в нашій багатовіковій історії. Пʼять дизайнів КОТО відображають різні етапи зіткнення з ворогом: від першої зустрічі зі злом – до його подолання.

Всі бажаючі мали унікальну можливість власноруч розписати 2 фігурки, створивши їх неповторний дизайн. До творчого процесу долучилися й зіркові гості: Марина Боржемська, Ілона Гвоздьова, Олексій Суровцев, Макс Леонов, Віта Булана, Анна Малиновська, Олімпія Вайтмусташ, Тетяна Карікова, Слава Соломка та інші.

Одна велика та маленька фігурки КОТО із першої колекції будуть виставлені на аукціон на платформі партнерів проєкту – благодійного фонду KOLO. Адже КОТО прагне не лише прикрашати інтер’єри поціновувачів мистецтва, але й стати частиною важливого благочинного руху. 

На презентацію завітав співзасновник благодійного фонду «КОЛО» – Ігор Соколов.

«Під час війни ми потребуємо різних форм підтримки, включаючи символи. Це важливо. Вони надихають та дають значний поштовх до того, щоб боротися. Я дуже радий, що сьогодні на наших очах народжується або ж перероджується новий символ», – зазначив Ігор. 

Особливим моментом вечора також стало знайомство з першим амбасадором проєкту. Їм став КИЛИММЕН, якого більшість українців знає, як найзагадковішого учасника проєктів KALUSH та Kalush Orchestra. 

«Це велика честь бути першим амбасадором лімітованої колекції КОТО, а також популяризувати українську культуру та історію завдяки такому мистецькому вираженню. Наша культура гідна того, щоб про неї знали в кожному куточку світу», – зазначив КИЛИММЕН.

Атмосферу свята також допомогли створити гурт Molodi та співачка Lida Lee. Партнером вечора виступив Le Silpo, який пригощав всіх гостей ігристим та десертами, а генеральним медіапартнером – Marie Claire.

Унікальна суміш мистецтва, музики, креативності та доброчинності створила вражаючу атмосферу презентації, демонструючи, що цей проєкт – не просто мистецька ініціатива, а справжня сила, що здатна об’єднувати.

Фото: Юрій Строкань