Команда позиціонує проєкт як простір для зустрічі читача з потрібною книгою у потрібний момент.
На українському книжковому ринку розпочало роботу незалежне нонфікшн-видавництво «СІМІО». Воно спеціалізується на прикладній літературі з психології, особистісного зростання, розвитку навичок і підприємництва. Місія видавництва — створювати книги, що не просто надихають, а стають своєрідними знаками та інструментами для дій.
Співзасновницями стали Олександра Фідкевич, яка має управлінський досвід та авторський бекграунд, і Наталя Подоба, журналістка та редакторка з багаторічною медійною експертизою.
«СІМІО» (від грец. simeio — “знак”) позиціонує книгу як своєчасну підказку, що з’являється у житті читача саме тоді, коли він готовий її почути. За словами співзасновниць, ідея видавництва виникла з особистого досвіду. Обидві переживали моменти, коли вчасно знайдена книга допомагала навести лад у думках й ухвалити важливі рішення.
“Ми віримо, що розвиток відбувається не наодинці. Людина змінюється завдяки досвіду, історіям і прикладам інших людей. Тож визначаємо книгу як живу розмову між автором і читачем. Автор ділиться знаннями та досвідом, а читач пропускає їх через власний внутрішній світ. Саме так народжується справжня цінність і прочитане стає підґрунтям для реальних кроків. Хочемо, щоб наші книги приходили у потрібний момент і ставали своєрідними знаками. І щоб досвід наших авторів продовжувався у діях читачів”, — зазначають співзасновниці.
У фокусі видавництва — роботи сучасних українських та іноземних авторів, які живуть в одному з читачами контексті та мають цінні знання, перевірені власною практикою. Теми охоплюють психологію, міжособистісні стосунки, розвиток особистих і професійних навичок, а також підприємництво. Кожне видання розробляється як окремий проєкт зі своїм стилем, змістом і практичними інструментами.
Першим виданням «СІМІО» стала книга “Відріж себе ніжно” українського бізнес-тренера та психолога Максима Роменського. У ній автор досліджує тему психологічної сепарації, екологічного відокремлення від стосунків, ролей і сценаріїв, які більше не працюють.


Книга поєднує реальні історії клієнтів (анонімізовані), схеми та моделі, запитання для саморефлексії, вправи й готові формулювання для складних розмов. Усі методики перевірені автором у його понад 30-річній практиці. Передзамовлення вже доступне на сайті видавництва. Друкована версія видання планується на початку вересні, а електронна — у жовтні цього року.
Серед майбутніх анонсів видавництва — переклади з англійської книг доктора медицини Араша Джаванбахта й коуча Гейлі Магі. А також чотири нові книги українських авторів, які побачать світ у 2026 році.