МІСТ

Від мрії до реальності: як учасниці програми МІСТ створюють нові історії успіху

24 Липня 2025

Якщо є мрія і чітка мета, її реалізацію не зупинити. Шлях до втілення задумів може бути непростим: з перепонами, сумнівами й викликами. Але коли у серці жінки живе пристрасть до своєї справи, а поруч підтримка однодумців, то народжуються нові історії успіху. Саме їх ми сьогодні розповідаємо — історії випускниць VIII хвилі програми МІСТ від U&WE HUB, які отримали гранти від партнерів організації — благодійного фонду «Жіночі можливості».

Ярина Шеремета — Casita: порядок із любов’ю

Ідея Ярини — це про любов до дітей, турботу про їхній простір і розвиток самостійності. Casita — це не просто аксесуари, це філософія організованого та естетичного дитинства. Її мультипак-набори — екомішечки, текстильні паучі з піктограмами і термоналіпками — допомагають малечі орієнтуватися у власних речах, а батькам — структурувати повсякденні процеси. Завдяки підтримці програми МІСТ та гранту від БФ «Жіночі можливості» Ярина розширює свій асортимент і робить життя родин більш впорядкованим і радісним.

Олена Прибильська — «SuperСукня»: сяй як зірка

Кожна сукня — це історія, каже Олена. Її бренд “SuperСукня” зі Запоріжжя створює не просто вечірні вбрання, а образи, що підкреслюють унікальність кожної жінки. Кастомні моделі, пошиття за мірками клієнток, особливий підхід до стилю — усе це формує відчуття краси й упевненості. 

«Ми не просто створюємо сукні, ми втілюємо мрії», — ділиться Олена. 

Грантова підтримка дала їй можливість масштабувати виробництво і дати шанс ще більшій кількості жінок відчути себе королевами.

Юлія Мартинчук — «Фермерський дім АмалФея»: натуральність щодня

Сімейне господарство Юлії Мартинчук із Києва працює за принципами сталого розвитку. Вона разом із родиною вирощує птицю, займається безперебійним переробленням молока, виготовляє сири та молочну продукцію. У перспективі — розвиток агротуризму. Юлія вірить у натуральність, чесну працю та сталу економіку. Завдяки програмі МІСТ і гранту вона вдосконалила виробництво, щоб ще більше українців могли споживати якісний продукт із любов’ю.

Юліана Новик — Honey Room: краса Карпат у баночці меду

У серці Івано-Франківська народився медовий бренд, який відображає чистоту й щедрість природи. Honey Room — це натуральна продукція без цукру, домішок і барвників, виготовлена на базі карпатського меду. Юліана Новик створює смачні й корисні продукти, водночас підтримуючи локальне виробництво та екокультуру. Завдяки підтримці БФ «Жіночі можливості» її бренд набирає обертів.

МІСТ

Ми віримо, що талант живе у кожній жінці. Варто лише дати йому простір — і він знайде свій шлях. Бо велике починається з малого, а справжні зміни — з майже непомітних рішень, які одного дня здатні змінити цілий світ.