Київ, Україна – WULI, бренд одягу та товарів для дому, оголошує свій запуск на українському ринку. WULI втілює концепцію тихої розкоші, якості та сталого розвитку, пропонуючи продукцію, яка не тільки приваблює своєю естетикою, але й надійна та створена з натуральних матеріалів. Заснований українською підприємницею Аліною Лісневською, WULI прагне зробити відчуття комфорту та елегантності доступним для тих, хто цінує свідоме споживання, вишуканість та довговічність, зосереджуючись на екологічних аспектах та якості своїх виробів.
WULI пропонує високоякісний одяг та товари для дому, які не піддаються швидкоплинним модним тенденціям. Команда WULI прагне створювати продукцію, що служитиме протягом тривалого часу, завдяки використанню натуральних матеріалів та увазі до деталей. Це речі, в яких ви будете почувати себе комфортно та красиво у будь-якій ситуації, будь то домашнє оточення або зустріч із друзями.
Засновниця WULI, Аліна Лісневська, поділилася: “Наша мета — показати світу, наскільки сучасним, красивим і якісним може бути одяг, виготовлений в Україні. Ми хочемо зробити щось, що змусить кожного почуватися комфортно у повсякденному житті, те, що завжди буде поза часом”.
WULI підтримує місцевих майстрів та інвестує у їхній талант і роботу, зробивши це невід’ємною частиною своєї філософії. Компанія надихає клієнтів обирати якісні речі з душею.
“Україна має багатий потенціал та висококваліфікованих майстрів, і ми пишаємось можливістю підтримати їхній талант та вклад у наш бренд. У складний час повномасштабного вторгнення, нам важливо підкреслити необхідність підтримки української економіки та сприяння розвитку нашої країни”, – розповідає Аліна Лісневська, засновниця WULI.
Дізнатися більше про бренд Wuli та його колекції можна на офіційному веб-сайті.