Громадська організація «Доступно.UA» випустила відео з засновником книгарні-кав’ярні Сенс на Хрещатику Олексієм Ерінчаком. У ролику він розповів, як і чому його бізнес стає більш доступним для маломобільних груп населення.
Інколи процес вибору й купівлі книжок можливий лише онлайн — оскільки фізичні магазини мають забагато бар’єрів. Але за бажання бізнеси можуть робити свої простори більш зручними та дружніми. Як результат, кількість відвідувачів збільшується, а навколо локації формується ціла спільнота.
Книгарня Сенс на Хрещатику зробила черговий крок на шляху до створення простору без бар’єрів. Відтепер у книгарні встановлено сучасний ліфт, що з’єднує всі рівні закладу, а тимчасовий пандус на вході замінили на постійний — гранітний.

Для багатьох відвідувачів — зокрема людей, які користуються кріслами колісними, людей старшого віку, батьків з дитячими візочками — доступ до більшості книгарень досі обмежений через фізичні бар’єри. Та власники бізнесів знаходять варіанти, як зробити свої простори більш доступними для маломобільних людей.
«Ще на етапі ремонту ми прибрали сходинки, вирівняли підлогу до рівня тротуару та обрали двері без порогів. У вбиральні — поручні, просторий прохід, є сповивальний столик і дитячий стілець. Сенс — це про простір без бар’єрів. Ми свідомо створили його таким, аби сюди міг зайти кожен», — каже засновник Сенсу Олексій Ерінчак.
«Важливо, що книгарня “Сенс” працює не тільки над архітектурною доступністю, але й приділяє увагу коректній комунікації з людьми з інвалідністю. Персонал проходить тренінги, а у книгарні розкладають буклети з підказками», — зазначає «Доступно.UA».


Як це виглядає насправді — дивіться у відео з книгарні Сенс за посиланням.
Доступність — це повага до клієнтів, які полюблять зручні простори, будуть повертатися туди та рекомендувати їх своїм друзям. Ставайте і ви прикладом доступності та відкритості!