5 червня співзасновниця та креативна директорка агенції Drama Queen Аня Гончарова проведе безкоштовний вебінар “Як вижити у креативних агенціях, а потім відкрити свою”. У ньому авторка розкаже, як стати зіркою креативу.
Вебінар відбудеться у межах освітнього проєкту Ані — творчої майстерні для креативників Dramgurtok. У ньому лекторка поділиться своїм 16-річним досвідом у рекламі: що зрозуміла впродовж цього шляху, а що зробила би по-іншому.
“За 16 років у креативній рекламі я, здається, отримала всі можливі досвіди. Я працювала у великих мережевих і “маленькій” (так, Banda тоді була невеличка) незалежній агенції. Я ходила у сабатикал чи творчу відпуску і поверталася з нього. Була, можливо, найдорожчим фрилансером на ринку. А потім “людиною-рекламною агенцією”. Була і копірайтером, і креативним директором, і стратегом, і артдиректором, і навіть режисером. Викладала, здається, в усіх помітних школах креативу. А тепер маю свою агенцію і творчу студію, де вирощую нових креативників. І, спойлер, досі вважаю свою роботу найкращою у світі”, — розповідає Гончарова.
Як швидко стати зіркою, якщо ви новачок, як обрати агенцію та ментора, про правила фрилансу та як зрозуміти, що час відкривати свою агенцію. Про все це йтиметься на відкритій лекції.
Дата та час: 5 червня, 19:00
Тривалість зустрічі: 1,5 години
Реєстрація – за посиланням.
Аня Гончарова — креативна директорка, креаторка та співзасновниця агенції Drama Queen. 15 років створює рекламу, яку цитують. Авторка найкращих бренд-маніфестів на ринку. Отримала приблизно 30 нагород на українських та міжнародних фестивалях креативності. Працювала з ETNODIM, CHER17, Roshen, Kasta, BetterMe, Ощадбанк, Eva, «Біло» та іншими.