Попри тривоги та бомбардування, у Києві таки відбувся SHE Congress 2024. І на відміну від заходу річної давнини виступи спікерок були не про виживання, порятунок та опановування самої себе, а про вже відчутий ними смак перемог у статусі лідерок. Що відбувалось за лаштунками, краще побачити на власні очі.
Партнер заходу бренд Marengo, презентував нову серію італійського ігристого з відомими смаками: Lambrusco, Fragolino, Asti, Prosecco. У кожному з них і сонце колоритних італійських регіонів, і відібрані сорти винограду, які ростуть лише в Італії! Marengo – podotto in Italia
Генеральний партнер: UKRSIBBANK BNP Paribas Group
Головні партнери: UKRNAFTA, BROCARD
Генеральний інформаційний партнер: Starlight Media
Партнери: Motorola, L’Oréal Україна, Foundation Coffee Roasters, AB InBev Efes Україна, Компанія БКК, ALViVA GROUP, Моршинська, Украфлора.
Медіапартнери: СТБ, BC Media, Маркетер UA, 1 бізнесовий, Постфактум, Ліга закон, Ділова столиця, X Спорт, UA.News, ICTV, ICTV 2, 1+1, Ми Україна, Ми Україна +, ECONOMIST, 44.ua, TRUE, Главком, HR Liga, Людина Дивосвіт, Founder, Margosha, Бурда Медіа, UNN, телеканал Київ, Рубрика, Гулівер ТРЦ, HR Liga, Комерсант Український, MC Today, Пожежна Безпека, EBA.
Жінки, які адаптувалися в IT і запустили свої стартапи, а також поради щодо необхідних soft та hard skills для тих, хто прагне розвиватися у технологічних компаніях.
Панель про нові підходи для подолання криз у сферах гуманітарної діяльності, правозахисту, медицини та благодійності.
Учасниці панелі про те, які можливості відкриває бойовий досвід для розвитку лідерських якостей у жінок.
Роль культури як інструменту змін та створення нових культурних тенденцій, що сприяє міжнародному розумінню та співпраці, розмірковували Наталя Денисенко, Ната Жижченко та берлінський дизайнер та співвласник стайлінгового агентства Perfect Props Styling Франк Петер Вільде.