Ювелірний дім SOVA презентував другу колаборацію з Юлією Саніною, фронтвумен рок-гурту The HARDKISS.
В центрі колекції – ластівка як символ свободи, волелюбності та безбар’єрності, як в думках, так і в діях. Як зазначає Юлія Саніна, ластівка – це потужність космічного масштабу в маленькому тілі пташки.
Ластівка стала натхненням з однойменного альбому рок-гурту. В колекцію увійшли прикраси з жовтого золота – моносережки, кольє, персні, браслет, а також 2 брошки, одна з них в сріблі. Аби досягти ідеальної рельєфної форми пташки, ювеліри SOVA використали техніку лазерного монтування. Кожну ластівку майстри власноруч оздоблюють технікою родіювання на кінчиках крил.
Останні новини
- Розмовна польська для подорожей: основні фрази та вирази
- Безоплатні онлайн-консультації психологів та психіатрів для дітей
- Моє тіло – моє діло. «Субстанція» як кульмінація тренду на боді-горори від жінок-режисерок
- 12 вестернів, які варто переглянути кожному любителю Дикого Заходу
- Онлайн-школа DarwinLand запускає новий проєкт Новости на главной
Колаборація має благодійну мету – 5% з продажів колекції прикрас буде спрямовано до SUPERHUMANS – сучасного центру з протезування, реконструктивної хірургії та реабілітації постраждалих від війни.
Наша попередня колаборація з SOVA була присвячена різноманітності краси жінки, рокова і ніжна, різна і така прекрасна. Ми продовжуємо тематику різноманітної краси, свободи, інклюзивності й присвячуємо колекцію тим, хто здатен подолати все і стати маяком для інших. Земна на перший погляд, але космічна у своїх мріях і сильна у намірах”, – ділиться Юлія Саніна.
“Кожен наш проєкт – це глибоке дослідження теми з якою ми працюємо. Перед зйомкою кліпа наша команда зустрілась з підопічними SUPERHUMANS, аби зрозуміти проблеми, почуття і мрії суперів. Ми відразу відчули в якій колаборації у нас можуть бути спільні точки дотику. Залізна, волелюбна ластівка – саме той символ, який ідеально описує суперів. Перед режисером відео була задача підкреслити індивідуальність кожного героя, адже кліп зображує як звичайних танцівників так і суперів, які об’єдналися в одному проєкті. Без зайвих акцентів у відео показано людей, які живуть поряд з нами. І наша задача – нормалізувати їх у житті, в рекламі, в кожній медійній і не медійній сфері”, – говорить Анна Коваль, комерційна директорка SOVA.