Тиждень моди: український бренд традиційного одягу GAPTUVALNYA представив весільну колекцію

04 Вересня 2024

Український бренд Gaptuvalnya, що відомий своєю відданістю збереженню та переосмисленню українських етнічних мотивів у сучасному модному контексті, провів спеціальну подію у межах Українського тижня моди. Під час заходу була представлена весільна колекція «Віно», що поєднує багатий культурний спадок України з вишуканим сучасним дизайном, а також унікальні автентичні експонати, що були частиною весільного обряду наших предків.

Читайте також: GUNIA Project презентувала нову колекцію «Вільце»

Колекція «Віно» складається з п’яти весільних суконь різної довжини та брючного костюма, які прикрашені вишуканою білою вишивкою на білому полотні. Основним джерелом натхнення для створення суконь стала ґуґля — традиційний верхній одяг наречених, який надає образам особливого символічного значення.

Важливим елементом презентації стала демонстрація традиційного українського весільного вбрання з приватної колекції Богдана Петричука, що містить сорочку, плахти та багато різноманітних прикрас. Також у рамках заходу представлені прикраси з приватної колекції засновниці Gaptuvalnya Наталії Гергелюк, зокрема коралі з венеційських намистин, давні баламути та силянки.

Читайте також: Made in Ukraine: що носити восени 2024 року

Колекція «Віно» є втіленням любові, яка проходить крізь покоління, та віддає шану багатовіковим українським весільним традиціям. Бренд Gaptuvalnya продовжує свій шлях до популяризації української спадщини, інтегруючи її у сучасні весільні образи, що знаходять відгук у серцях багатьох жінок.

Читайте також: 

Долучайтесь до наших соцмереж, аби бути в курсі усіх важливих новин та подій: FacebookTelegramInstagram