Українські учні навчатимуться за допомогою штучного інтелекту, VR-технологій, Minecraft та Убер-Школи

Повномасштабна війна в Україні вплинула на всі сфери життя, зокрема й освітню: зруйновані заклади освіти, стрес дітей, їхніх батьків, опікунів та вчителів, неможливість навчатись у безпечних та комфортних умовах через постійні повітряні тривоги та періодичні відключення світла — усе це стало реальністю після 24 лютого 2022 року та увійшло до нашого життя. 

Для надання доступу до освіти в умовах війни Міністерство освіти і науки України разом із міжнародними партнерами розбудовують мережу Цифрових освітніх центрів (DLC). 

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) та Асоціація інноваційної та цифрової освіти вже відкрили 16 Цифрових освітніх центрів (DLC) у Херсонській, Миколаївській та Одеській областях.

Головне завдання центрів — забезпечення навчання 16 000 школярів, які не мають повноцінного доступу до офлайн-навчання у прифронтових та деокупованих громадах.

https://youtu.be/F-Hun3nP6ho

  У Цифрових освітніх центрах учні зможуть безплатно:

  • за допомогою штучного інтелекту визначити, які предмети та теми зі шкільної програми їм потрібно надолужити;
  • навчатись за допомогою інтерактивних кейсових уроків;
  • проходити практичні та лабораторні роботи, використовуючи технології віртуальної (VR) та доповненої (AR) реальності;
  • отримувати індивідуальні консультації (надолужувати освітні втрати) через спеціальний застосунок (так звана Убер-Школа);
  • набувати навички, що мають найбільший попит у XXI столітті, завдяки “Урокам для успішного життя”;
  • розважатись з користю зі спеціальною освітньою програмою “Minecraft”;
  • визначити свій рівень володіння та опанувати українську та англійську мови;
  • отримати психоемоційну підтримку;        
  • сформувати Паспорт Здібностей до 1 000+ сучасних професій за допомогою сертифікованого профорієнтаційного адаптивного тестування, визначити професію своєї мрії та побудувати індивідуальну траєкторію подальшого навчання та кар’єри.

“Мета Цифрових освітніх центрів — забезпечення безперервного навчання дітей та підлітків, надолуження освітніх втрат, надання можливості брати участь у заходах неформальної освіти, психоемоційна підтримка дітей і підлітків, їхніх батьків та вчителів, надання можливостей для соціалізації та взаємодії, а також підвищення професійних компетентностей учителів. Пріоритет надано деокупованим територіям та громадам, які наближені до бойових дій”, — сказав заступник міністра освіти і науки України Андрій Сташків.

Рішуча. Справжня. Небайдужа.

17 грудня 2025 року у Києві SHE Congress від WoMo об’єднає понад 2000 учасниць та більш ніж 25 спікерок для обміну сценаріями жіночої реалізації. Лідерки бізнесу, ІТ, культури та інших напрямів поділяться досвідом подолання викликів війни, ефективної організації робочих процесів та стратегіями управління.

Забронюйте Вашу участь вже сьогодні!

“У кожній громаді, де працює DLC, впродовж року навчатимуться учні 1-11 класів – першочергово ті, хто має обмежений доступ до освіти та потребує додаткової підтримки у навчанні та психоемоційної підтримки, наприклад, діти з інвалідністю або внутрішньо переміщені діти. Загалом планується охопити 16 000 школярів”, — повідомив Анатолій Ігнатович, координатор освітніх проєктів ЮНІСЕФ.

Координатором Цифрових освітніх центрів у цих трьох областях є Асоціація інноваційної та цифрової освіти, яка за підтримки Міністерства освіти і науки України з початку війни успішно розвиває мережу Українських освітніх хабів як в Україні, так і в країнах ЄС та Великій Британії.

“Наша команда прагне не просто відкрити Цифрові Освітні Центри, а зробити з них справжні освітні хаби для дітей, підлітків та їхніх батьків у громадах, які найбільше потерпають від війни, де б їм було цікаво та корисно, а мешканці громад захотіли б приходити знову і знову”, — розповідає виконавча директорка Асоціації інноваційної та цифрової освіти Марія Богуслав.

Вищезазначені активності відбуваються у межах проєкту “Створення цифрових освітніх центрів (DLC) та надання послуг з психосоціальної підтримки для дітей та молоді”, який реалізує Асоціація інноваційної та цифрової освіти спільно з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) за фінансової підтримки Бюро гуманітарної допомоги USAID (BHA) та Глобального партнерства заради освіти (GPE).