Досить бути ідеальною – будь собою: SOLMAR запустили весняний кампейн з Анною Трінчер у головній ролі

Український бренд базового одягу SOLMAR обʼєднався разом зі співачкою Анною Трінчер, щоби закликати всіх дівчат, які втомилися бути ідеальними в очах оточуючих, просто бути собою.

Щоби надихнути дівчат не зважати на знецінення й суспільні очікування, SOLMAR створили ролик, де використали кадри з сімейного архіву Ані Трінчер. У ньому показали шлях співачки від маленької дівчинки, що лише робить перші кроки на сцені, до впевненої в собі артистки, яка завжди обирає бути собою – легкою та спокусливою, грайливою та строгою, яскравою та щасливою, закоханою. 

Усе це – про кожну дівчину, яка намагається бути зручною, але настав час їй знайти себе справжню. Дозволити собі лити сльози, коли боляче, сміятися на весь голос, коли радісно, ділитися емоціями, коли вони переповнюють. 

«Дуже багато «треба» і «ти повинна» супроводжує жінок по життю. Головне ж – дослухатися до власних відчуттів і розуміти, чого ти насправді прагнеш. Присвячувати весь час сім’ї та дітям – це нормально. Обирати кар’єрну реалізацію – теж окей. Втілювати в життя власні бізнес-ідеї паралельно з материнськими обов’язками, як це робила я, створюючи бренд Solmar – теж база. Пам’ятай, який би шлях ти не обрала – завжди залишайся собою», – каже Ольга Костецька, засновниця бренду SOLMAR. 

Рішуча. Справжня. Небайдужа.

17 грудня 2025 року у Києві SHE Congress від WoMo об’єднає понад 2000 учасниць та більш ніж 25 спікерок для обміну сценаріями жіночої реалізації. Лідерки бізнесу, ІТ, культури та інших напрямів поділяться досвідом подолання викликів війни, ефективної організації робочих процесів та стратегіями управління.

Забронюйте Вашу участь вже сьогодні!