Український бренд весільної моди WONÀ Concept представив нову колекцію суконь: фото

04 Січня 2024

WONÀ Concept, український бренд весільної моди, представив нову колекцію “SIGNATURE”, яка є частиною WONÀ Atelier, особливої лінійки з витонченими дизайнами, ретельно оздоблених крихітними деталями ручної роботи.

На створення кожної сукні кравчині витрачають понад 80 годин кропіткої ручної праці для втілення елегантного, ошатного та довершеного образу. Кожен виріб досконало підкреслює неповторність та грацію нареченої, розкриваючи незмінну жіночу чарівність.

Читайте також: Українська дизайнерка Даша Цапенко створила весільну сукню з грибів: фото

Серед різноманітних фасонів, представлених у колекції є десять суконь типу «рибка», три сукні А-силуету, три сукні-футляри, дві бальні сукні, одна міді-сукня та дві міні-сукні. Кожна модель створена вручну та доповнена особливими деталями — рюшами, мереживом, пір’ям та оборками. Розмаїття текстур, форм та елементів оздоблення робить колекцію здатною задовольнити унікальні смаки та бажання наречених.

Читайте також: Мрія принцеси: український бренд Vladiyan Royal випустив весільну колекцію Majesty

Рішуча. Справжня. Небайдужа.

17 грудня 2025 року в Києві SHE Congress об’єднає власниць бізнесу, керівниць, медійних і культурних діячок, волонтерок. Під слоганом «Рішуча. Справжня. Небайдужа» учасниці поговорять про вибір, який формує майбутнє, команди та суспільство. На сцені SHE Congress кожна історія рішучості є важливою — про кроки в бізнесі й кар’єрі, освіті й комунікаціях, спорті й здоров’ї, благодійності та волонтерстві. І навіть про ті рішення, на які ще не наважилися — адже це теж частина шляху.

Забронюйте Вашу участь за найкращими умовами!

Більшість образів доповнені зйомними елементами, зокрема рукавами, спідницями, болеро та фатою. Завдяки цьому наречені можуть органічно перетворити своє вбрання з традиційно-формального на більш чуттєве та вишукане для вечірніх урочистостей.

Про бренд:

Заснований у 2009 році, WONÁ Concept – український бренд весільної та вечірньої моди, який має понад 150 партнерів по всьому світу та два флагманських магазини у Нью-Йорку та Лос-Анджелесі.

Долучайтесь до наших соцмереж, аби бути в курсі усіх важливих новин та подій: Facebook, Telegram, Instagram