Гіфтстор misto.cafe у Луцьку об’єднує на своїх полицях волинські бренди, які демонструють, що мода і стиль можуть нести соціальну місію. Кожен продукт, від базового одягу до автентичних прикрас, несе в собі культурну цінність і любов до рідного міста. Водночас 100% чистого прибутку від продажів спрямовується на підтримку важливих соціальних проєктів, що допомагають Україні на шляху до перемоги.
Ми зібрали підбірку 8 луцьких та волинських брендів, які ви точно захочете придбати собі або на подарунок.
KateLab
Український бренд одягу, заснований у 2016 році, який вірить, що краса полягає у простоті. Футболки з тризубом від Katelab носять не тільки в Україні, а й за її межами, зокрема президент Володимир Зеленський, Дмитро Монатік, Тіна Кароль, Pianoboy, Антон Птушкін та інші знаменитості. Серед новинок – футболки з символом «Луцький замок», а також стильні поло з авторським поглядом на герб Волині.
Ptashatam
Бренд, що виготовляє лляні вироби з вишивкою, натхненні українськими традиціями. Колекція «Contra spem spero», створена за квітковими мотивами поезії Лесі Українки. А листівку із насінням, що додається до замовлення, можна посадити у землю і виростити квіти.
Usual
Базовий одяг від Usual — це комфорт на кожен день. Бренд створює речі для тих, хто живе в динаміці: від швидкої кави до тривалих подорожей. Їхня нова лінійка – starter pack з символами Луцька. Стильні футболки, світшоти та шопери з легендарними 200 гривнями, треком «Волинь моя», і, звісно, локальними фішками: слоник, що змінює колір, або ж побачення «на драмі». Ці речі передають сучасний вайб Луцька, міста з душею і історією.
Насліддя
«Насліддя» — це більше, ніж просто аксесуари. Це подорож у часі, втілена в кожній деталі, яка надихає на творення власної спадщини. Минуле, теперішнє і майбутнє злилися в кулоні «Я», де монета, знайдена на просторах Волині, — пам’ятка історії, гутне скло — краса моменту «зараз», а земля — опора і життєва сила. У комплекті — перо, як можливість написати власне насліддя і передати його у спадок.
WHUN
«WHo’s UNder the clothes?» – питання, яке піднімає бренд WHUN, наголошуючи на важливості особистості, а не одягу. Їхні футболки з шевронами з Луцьким замком або ж з 200-гривневою купюрою із Лесею Українкою — не тільки стильні, а й нагадують про історії з Волинського краю.
LEVAN HOME
Волинський бренд текстилю для дому, який створює вироби виключно для відчуття затишку і обіймів постільної білизни, особливо, коли так хочеться поніжитись у ліжку ще кілька хвилин. У співпраці з misto.cafe Levan Home створив колекцію наволочок із зворушливими написами: «Люблю світанки… зустрічати у Луцьку», «Луцьк шепоче тобі… цілуй мене», «Давай любити… на вулицях Луцька».
RyabaVosh
Майстерня, що вже понад 10 років тішить поціновувачів естетики своїм керамічним посудом, який поєднує стиль і функціональність. Тут немає відлитих форм — кожен виріб майстри створюють вручну на гончарному крузі, надаючи кожній речі унікальності. Чашки, тарілки, цукорниці та баночки вирізняються впізнаваним дизайном із милими тваринками, а мінівази з букетами із сухоцвітів, вирощеними під Луцьком, додають затишку будь-якому дому.
Mr.SCRUBBER
Один з найбільших українських брендів натуральної косметики, який пропонує продукцію для сімейного щоденного догляду. Рідний Луцьк надихнув бренд на створення двох ексклюзивних продуктів, присвячених Лесі Українці, яка жила в місті понад рік, – мило «Улюблена квітка» з ароматом конвалії та свічка «Лесин ясен», що відображає міську легенду про місце, де юна поетеса написала свій перший вірш «Надія».