PLEKA

У Києві відкрився новий простір турботи PLEKA

В історичному центрі Києва відкрився новий мультифункціональний простір краси та турботи PLEKA. Він об’єднує шоурум доглядової та декоративної косметики, сервіс з професійного підбору засобів догляду та зону facebar.  

В основі філософії PLEKA — плекання себе для внутрішнього балансу та комфорту. Підхід бренду ґрунтується на уважному ставленні до потреб кожного відвідувача та щирій і теплій взаємодії. 

Простір заснувала підприємиця Інна Степанюк. Ідея PLEKA народилась у неї з особистих переконань, що внутрішня гармонія починається з турботи про себе. Її власний досвід, цінність щирого спілкування та бажання допомагати іншим знайти свій шлях у догляді за собою стали основою для власної справи. 

“PLEKA — це відображення нас. Це насамперед про любов і турботу до себе, до світу, до тих, кого любиш. Ми місце спокою, оаза комфорту та можливості бути тим, ким є. Без оцінки та компромісу. Сестринство — це про нас. А наша кваліфікація допомагає бути нам корисними в щоденній рутині догляду”, — розповідає Інна Степанюк.

У шоурумі представлено понад 80 брендів, серед яких Dr. Barbara Sturm, Valmont, MZ Skin, Medik8, iS CLINICAL та ексклюзивно Nyce Cosmetic, Young Blood, Sevin London.

У PLEKA також працює facebar — місце естетичних процедур, де можна отримати масаж обличчя, ритуали з очищення та зволоження та інші косметологічні послуги. Формат зручний для тих, хто цінує помірність, якість і бажає дбати про себе у швидкому ритмі міського життя.

Наразі працюють два фізичні простори — у Києві на вулиці Рейтарська, 17, та у Харкові на проспекті Науки, 22.

PLEKA — український ритейлер косметики, який має магазини у Харкові та Києві. Бренд був заснований у 2016 році підприємицею Інною Степанюк. До ребрендингу був відомий під назвою Royal Room.