Kiko Milano презентує нову літню колекцію косметики

Італійський бренд KIKO Milano представляє нову літню колекцію Джусі Фіз (Juicy Fizz), натхненну аперитивами, ароматами цитрусових і яскравими моментами літа. Легкий мейкап, гарний настрій та лук для сонячних днів і теплих вечорів на відпочинку – що ще потрібно для італійського настрою?

Нова лінійка складається з декоративної косметики та засобів догляду за шкірою з фруктовим ароматом. Усі продукти з ефективними водостійкими,  зволожуючими та довготривалими формулами, а свіжі цитрусові нотки та розкішні легкі текстури на гелевій, кремовій та водяній основі забезпечують легке нанесення. Соковиті кольори, теплі відтінки та блискучі покриття дозволяють підкреслити засмагу та експериментувати з літнім макіяжем.

Елегантна яскрава упаковка з італійським дизайном створює додатковий настрій колекції. Помаранчеві футляри з золотистими штрихами роблять кожен продукт особливим.

Продукти для обличчя:

  • Бронзер з шовковистою текстурою та ароматом апельсину, надає природного ефекту засмаги;
  • Рідкий хайлайтер-кушон, що легко розтушовується;
  • Пудрові рум’яна з ефектом сяяння, з маслом жожоба та ши;
  • Тінт для обличчя SPF 50, збагачений гіалуроною кислотою, рідкою текстурою, що зволожує шкіру, вирівнює колір обличчя та має аромат апельсинового цвіту та ванілі.
  • Хайлайтер-бронзер – ідеальне поєднання двох кремових, розкішних і чуттєвих текстур, що дозволяють підкреслити, скульптурувати і покращити обличчя;
  • Пудрова тональна основа SPF 50 – чуттєва, зручна та ультратонка для літнього макіяжу. Надає шкірі оксамитове матове покриття, має яскраві нотки червоного апельсина та розкішного мигдалю.

Продукти для очей:

Турбота як стратегія зростання: як нова HR-культура формує сильні команди

Чому жіноче лідерство сьогодні — це супер-сила, побудована на турботі та гнучкості рішень? Цьогоріч на HR Wisdom Summit ми поговоримо про психологічну безпеку, реінтеграцію після фронту, L&D з реальним результатом і AI в HR. І все — через призму людяності.

Забронювати участь
  • Стійкі кремові тіні в стику з ефектом охолодження, стійкі до 24 годин;
  • Водостійка тонка підводка з фетровим кінчиком, стійка до  24 годин та підводка-каял;
  • Об’ємна чорна і кольорова туш із доглядовими компонентами олії аргани та жожоба, яка легко знімається теплою водою, а тримається до 36 годин;
  • Туш для брів, яка тримається до 24 годин і є водостійкою, можна використовувати й для вій.

Продукти для губ:

  • Помада в кремовій текстурі з SPF 30, збагачена олією жожоба та маслом ши;
  • Блиск для губ 3D Hydra у трьох нових відтінках забезпечує зволоження і блиск, збагачений олією маракуї;
  • Маркер-блиск для губ у соковитих відтінках;
  • Олія в стику, що тане на губах і змінює відтінок залежно від pH шкіри.

Продукти для тіла:

  • Парфуми — аромат літа, який осідає на волоссі й одязі. Свіжі ноти італійського лимона, апельсина, мандарина і кавуна відкривають аромат своєю енергійністю, далі з’являється солодка серцевина, в якій домінує гармонія іланг-ілангу, абсолюту листя фіалки і енергійного неролі, тепло сандалового дерева зміцнює базу і додає вишуканості, а м’якість амброфіксу об’єднує все це.
  • Олія для тіла і волосся — збагачена спеціальною сумішшю апельсинових перлин, швидко вбирається, не залишаючи відчуття жирності та важкості, покращує та живить шкіру, надаючи їй сяйва.

Колекція доступна в магазинах Kiko Milano у застосунку INTERTOP та на intertop.ua.