РАЗОМ БРЕНДИ ГРУПИ L’ORÉAL ПРОПОНУЮТЬ КЛІЄНТАМ ВИКОРИСТОВУВАТИ ФЛАКОНИ З МОЖЛИВІСТЮ ПОВТОРНОГО НАПОВНЕННЯ — ЗРОБИТИ КРОК, ЩО ЗДАТЕН ЗМІНИТИ СВІТ НА КРАЩЕ.
16 червня 2025 року Група L’Oréal святкувала міжнародний день рефілів (багаторазового формату паковання косметичних засобів). Ця ініціатива покликана заохотити споживачів використовувати флакони з можливістю повторного наповнення як найактуальніший б’юті-ритуал та зробити свій внесок у стале майбутне планети.

Попит споживачів на екологічну красу дедалі зростає, і ми хочемо поширювати знання про переваги використання флаконів із можливістю повторного наповнення. За нашими спостереженнями, 78% споживачів зацікавлені у придбанні екологічно чистих продуктів, але серед них є чимала кількість тих, хто не знає про багаторазові формати паковання та їх менший вплив на довкілля. Заклик доєднуватись до руху за свідому красу підкреслює переваги використання флаконів із можливістю повторного наповнення, показуючи, яку користь можливо принести планеті та кишені покупця: наприклад, щоразу, коли ви купуєте змінний блок з парфумом на 100 мл замість двох флаконів по 50 мл аромату La Vie Est Belle Elixir, ви допомагаєте заощадити 73% скла, 66% пластику та 61% картону.
«Ця кампанія об’єднала наші найвідоміші бренди, маючи на меті звернутись до споживачів у всьому світі: «Доєднуйтесь до руху за свідому красу!» — пояснила Бланка Джуті, директорка L’Oréal з корпоративних зв’язків та комунікацій. — Ми хочемо, щоб споживачі на всій планеті відчули, наскільки легко та зручно перейти на повторне наповнення флаконів, використовуючи формат рефілу, просто додати цей крок до звичної рутини догляду».


Заклик L’Oréal доєднуватись до руху за свідому красу діє в унісон із власною програмою зменшення негативного впливу на довкілля та пропонування споживачам дедалі більшої кількості сталих рішень. Група L’Oréal також значно модернізувала свої об’єкти виробництва по всьому світу, завдяки чому за останні п’ять років збільшила кількість доступних продуктів із можливістю повторного наповнення у 17 разів, долучивши до цього найвідоміші у світі лінійки чоловічих та жіночих ароматів.
«Посідаючи провідне місце серед лідерів косметичної галузі, ми маємо можливість та відчуваємо відповідальність за створення технічних рішень, що відповідають принципам циркулярного виробництва та встановлюють новий стандарт, — пояснює Езгі Барсенас, директорка L’Oréal з корпоративної відповідальності. — Щоб втілити це бачення в життя у великих масштабах, потрібні не лише інновації, а й чіткий намір та конкретні дії. Ось чому ми залучаємо наші бренди, бізнес-партнерів та споживачів, щоб зробити використання флаконів із можливістю повторного наповнення новою нормою».

Цьогорічна ініціатива з нагоди міжнародного дня рефілів засвідчує рішучість L’Oréal у просуванні ідей циркулярної економіки серед споживачів. Група продовжуватиме впроваджувати інновації та залучати споживачів до проєктів з мінімізації відходів.
Стежте за нами на LinkedIn @L’Oréal та Facebook https://www.facebook.com/lorealukraine?locale=uk_UA