Український бренд PASKAL презентує дроп PEONY: фото

Бренд PASKAL презентує дроп PEONY — колекцію одягу та аксесуарів ручної роботи, присвячену божественній красі закоханої жінки та особливим моментам її життя. 

Цвіт півонії символізує фемінність, ніжність та довершеність. Мрійливі сукні проявляють стан розквіту душі. Вироби створюються з вирізаних лазером пелюсток, що вручну нашаровуються та фіксуються у пишні 3D-квіти.

10 днів ручної роботи, 3636 деталей, 202 квітки та 18 метрів тканини потрібно, щоб виготовити центральний виріб колекції — сукню Blossom з рукавами-буфами. Окрім неї, до дропу увійшли коктейльні та вечірні сукні, жакети, боді, декоровані рукавички та багатофункціональне боа, яке можна стилізувати як спідницю чи топ. Розширюючи звичну палітру півонії, PASKAL виконує речі у блакитному, рожевому, бежевому, чорному та білому кольорах. Одяг та аксесуари створені з думкою про нагоди, що потребують унікальності: від вечірок до свят, від побачення до весілля. 

До роботи над колекцією долучилася Анна Гончарова у ролі visual director. «Півонія — образ краси, яку варто усвідомити і розкрити в собі. Це повернення жінки до своєї досконалої суті, що розсіює темряву і на всі питання світу відповідає любовʼю», — коментує креативна директорка та засновниця бренду Юля Паскаль.

Турбота як стратегія зростання: як нова HR-культура формує сильні команди

Чому жіноче лідерство сьогодні — це супер-сила, побудована на турботі та гнучкості рішень? Цьогоріч на HR Wisdom Summit ми поговоримо про психологічну безпеку, реінтеграцію після фронту, L&D з реальним результатом і AI в HR. І все — через призму людяності.

Забронювати участь