7 днів загадок, анімацій і пошуків — заради підтримки жінок
З 24 по 30 червня кияни та гості столиці щодня спостерігали за загадковою анімацією на великому екрані ТРЦ «Gulliver». Центральним образом кампанії від ГО «Землячки» стала Киця, яка невпинно шукала когось, провокуючи десятки версій: від романтичної історії до масштабної соціальної ініціативи.
30 червня загадка розкрилася: кампанія «Коть, виходь!» — це звернення ГО «Землячки» до Monobank підтримати жінок-військовослужбовиць та запустити спільний благодійний збір. Героїня кампанії — Киця — символічно шукала відомого Кота з Monobank, запрошуючи бренд приєднатися до великої ініціативи. Як саме Киця шукала Кота можна переглянути за посиланням.
«Сьогодні соціальне партнерство — це не лише про зустрічі й презентації, а про нові формати взаємодії. Ми вирішили звернутись до Monobank не через стандартну пропозицію, а через візуальну історію, яка залучила все місто. Киця — наш символ волонтерки, яка шукає підтримки для захисниць. І ця кампанія — креативне посилення нашої щоденної роботи із забезпечення жінок у Силах оборони України. Ми не знаємо, чи буде у Monobank можливість приєднатися зараз, адже вони вже реалізують багато власних благодійних проєктів. Але нам було цікаво спробувати такий формат — створити неформальне, творче і відкрите запрошення до партнерства.», — коментує засновниця ГО «Землячки» Ксенія Драганюк.
За тиждень кампанії відео побачили тисячі людей на вулицях Києва, сотні блогерів та інфлюенсерів долучилися до флешмобу #КогоШукаєКиця, а обговорення в соцмережах перетворили проєкт на справжню міську загадку.