Зв’язок поколінь: другий дроп колекції “Київські каштани”

Український ювелірний бренд JEWELRY LAB представляє другий дроп колекції “Київські каштани”, яка вперше побачила світ наприкінці 2023 року. Він став органічним продовженням лінійки з центральним елементом у вигляді золотого каштана — символу Києва, що посідає особливе місце у серці кожного українця.

У 2025-му бренд розширює наші знання про це унікальне дерево і нагадує, що каштани ще й символ стійкості, захисту та сімейних цінностей.

“Якось я зловила себе на думці, що київські каштани, які ми бачимо на вулицях, у парках та дворах, створюють ту саму атмосферу єдності, ніби обіймають місто своїм листям, нагадуючи про родинне тепло та спільність, — розповідає засновниця бренду Анна Піскунова. — Ці відчуття я захотіла передати за допомогою нової колекції, адже прикраси так само дарують нам відчуття єдності, стають сімейними реліквіями, передаються від покоління до покоління, супроводжують у важливі моменти життя”.

Ідею спадковості у бренді висловили за допомогою поєднання каштанів у різних стадіях його зростання — від паростка до квітучого дерева з плодами. У дропі представлені каштани різних розмірів, у різних металах, з намистинами та без, а до ланцюжків, сережок, каф та каблучок додалися браслети у вигляді листя каштану, чокери та пусети. Cеред новинок ще підвіси “Свічка каштану”, де головним елементом стає вже цвіт каштану, а не сам плід.  

“Мені важливо, щоб вироби з нового дропу органічно поєднувалися з першим релізом, адже саме так формується спадковість, а прикраси ніби ті плоди нашого родинного дерева, які зв’язують його різні покоління між собою”.

Продовжує розповідь рекламна кампанія, в якій ми бачимо портрети трьох поколінь жінок, а об’єднує їх той самий київський каштан.