7 вересня, у День воєнної розвідки України, стартувала всеукраїнська благодійна кампанія “Смачно, бо на дрони!”, яка має на меті об’єднати заклади харчування, аби підтримати дронами підрозділи Головного управління розвідки Міністерства оборони України — тих, хто першими виявляє загрози та надає ключову розвідувальну інформацію для захисту держави. Ініціатор — Фонд «Сучасна Україна» за сприяння ГУР МО.
Кампанія триватиме два місяці та об’єднає щонайменше 100 ресторанів з усіх регіонів України. Будь-який заклад — незалежно від формату, розміру чи міста — може долучитися.
“Ми постійно залучаємо бізнес до підтримки фронту й маємо надійних партнерів, друзів серед підприємців. Але ця кампанія має іншу силу — вона об’єднує бізнес, громадян і військових у єдину систему допомоги. Тут благодійність вплітається у наше повсякденне життя: навіть звичайна вечеря стає зброєю, що допомагає українським розвідникам”, — наголошує президент Фонду «Сучасна Україна» Володимир Гавриш.
Як працює ініціатива?
- Кожен заклад обирає одну або кілька благодійних страв у своєму меню.
- Вони виділяються завдяки брендованому дизайну.
- Частина коштів від кожної такої страви йде на дрони для розвідників.
Кожен заклад-учасник кампанії має особливу місію: зібрати власний SECRET BOX. У цьому наборі ключові складові для ефективного виконання завдань підрозділом — дрони та бойові частини. Вид техніки підбирається під конкретний підрозділ ГУР, куди цей комплект вирушить.
Вартість одного SECRET BOXу — 50 000 грн. І що більше таких боксів ми зберемо, то більше ворогів залишиться без шансів. На вході кожного закладу-учасника буде розміщений постер із відміткою кампанії “Смачно, бо на дрони!”. Найближчим часом усі партнерські заклади з’являться на інтерактивній мапі на сайті кампанії, де відвідувачі зможуть легко знайти точки у своєму місті та долучитися до акції.
До кампанії вже долучилися заклади з Києва, Тернополя, Харкова, Черкас, Чернігова та інших міст. Будь-який заклад може стати частиною спільного збору. Навіть бізнес, який не працює у сфері харчування, може підтримати ініціативу, придбавши власний SECRET BOX. Кампанія завершується великою благодійною вечерею з аукціоном, під час якої підсумують результати ініціативи та відзначать найбільш активних учасників.