Сьогодні комунікації українського бізнесу стали дзеркалом нашої реальності. Вони відображають правду воєнного часу, уособлюють стійкість і водночас передають емоційний нерв суспільства.
Конкурс PR-кейсів цього року покаже, як бренди в умовах викликів та нестабільності відображають цінності, зміцнюють довіру, ведуть діалог із суспільством і відкривають нові стандарти професійності у сфері комунікацій.
Маєте проєкт? Обирай номінацію і ставай учасником конкурсу!
- Найкраща PR-кампанія: найкращі комунікаційні кейси в офлайні та диджиталі, які не лише просувають бренд, а й відображають реалії, підтримують українців і допомагають долати виклики спільного ворога.
- Соціальна відповідальність і вплив: за проєкти, що мають значний соціальний вплив та допомагають вирішувати важливі соціальні питання, зокрема підтримку ветеранів, переселенців і постраждалих від війни.
- Проєкт B2G: найкращі практики взаємодії бізнесу з державою.
- Корпоративний благодійний фонд: бізнеси, що створили ефективний інструмент зі збору коштів для благодійних проєктів.
- Найкраща диджитал-комунікація: за ефективне використання диджитал-платформ та інструментів у просуванні брендів, ідей чи соціальних ініціатив.
- Найкраща PR-команда: команди, що створюють лавмарк-бренди та реалізовують топові проєкти.
- Відкритість топменеджера: перші особи із сильним особистим брендом, що підсилюють репутацію компанії.
- Бренд роботодавця: компанії, які подають приклад сильного бренда роботодавця на ринку.
- Спонсорський проєкт: успішна інтеграція бренду у масштабний проєкт.
- Антикризові комунікації: ефективне вирішення кризових ситуацій, збереження репутації компанії та довіри аудиторії.
- Амбасадор бренду: найкращі приклади співпраці з інфлюенсерами та блогерами у рамках PR-кампанії бренду.
- Інновації у PR: за ефективне використання новітніх технологій і нестандартних рішень у PR-кампаніях.
- Найкращий PR для малого та середнього бізнесу: за проєкти, що допомогли малому чи середньому бізнесу досягти значного успіху у період економічних викликів.
- PR на міжнародному рівні: за проєкти, що зміцнюють імідж України у світі, привертають увагу до проблем у країні та до українських ініціатив.
- Найкращий внутрішній PR: за ефективні комунікації всередині організацій, які зміцнюють корпоративну культуру та підвищують мотивацію працівників.
Заповнити анкету для участі у Конкурсі PR-кейсів можна за посиланням. Кінцевий термін подання анкети — 10 жовтня 23:59.