Жизель Бюндхен і скандинавський бренд Marc O’Polo продовжують успішну співпрацю і представляють рекламну кампанію для колекції AW2025.
Кампанія демонструє позачасову легкість, яка, в той же час, глибоко вкорінена в сучасності. Нова класика та багатошаровість визначають колекцію зі сміливим дизайном та спокійною кольоровою палітрою.

Мінімалістичні крої зустрічаються з вишуканими деталями, натуральні матеріали зустрічаються з повсякденною функціональністю, а м’які землисті тони обіймають чисті силуети. Спокійна та потужна, збалансована між елегантністю та автентичністю, колекція ґрунтується на стилі та керується усвідомленим наміром.

М’який, легкий вельвет, денім у стилі functional з західним колоритом та смілива клітинка насиченого коричневого або текстурованого сірого кольору – кожен виріб розповідає свою власну історію. Широкі плісовані штани та об’ємні пальта привносять відчуття свободи до обтічних силуетів.
Палітра поєднує осінню стриманість з міською глибиною: землисті тони коричневого, сірого та верблюжого кольорів збалансовані класичним джинсовим синім та глибоким чорним. Сформована відкритими ландшафтами та ясністю скандинавського дизайну, колекція пропонує свіжий погляд на життя в поєднанні з природою та теперішнім моментом.

Колекцію можна придбати у фірмових магазинах Marc O’Polo, на сайті INTERTOP.UA та в мобільному застосунку.