11-12 жовтня музичний продюсер, а також його друзі Ектор Хіменес-Браво, Андре Тан, Міка Ньютон, Євген Клопотенко та інші відомі українці ділитимуться досвідом і секретами побудови успішного творчого бренду.
Юрій Нікітін, продюсер, засновник компанії mamamusic і талант-менеджер, вже понад 35 років досліджує брендінг у творчості. За цей час він зібрав чимало суперуспішних кейсів і вирішив поділитися своїм цінним досвідом із тими, хто мріє створити власний впізнаваний бренд і гучно заявити про себе світу.
А щоб якомога більше людей могли отримати доступ до його експертизи, Юрій ініціював масштабну міжнародну онлайн-конференцію SHOW TIME UKRAINE, присвячену розбудові, масштабуванню та монетизації особистого творчого бренду, яка відбудеться цими вихідними, 11-12 жовтня.
На події до Нікітіна долучаться його медійні друзі із різних сфер, зокрема серед спікерів зіркові шеф-кухарі Ектор Хіменес-Браво та Євген Клопотенко, дизайнер Андре Тан, співачка та учасниця від України на «Євробаченні-2011» Міка Ньютон, засновник та СЕО групи компаній Art Nation Едуард Ахрамович, журналістка та інтерв’юерка Анна Олицька та інші впливовці.
У межах заходу учасники отримають унікальний освітній контент, що базується на реальних історіях успіху та конкретних інструментах для досягнення поставлених цілей. Конференція буде корисною для представників будь-яких творчих професій, які мають бажання реалізувати свій потенціал, стати впізнаваними та перетворити свій талант на прибутковий бізнес.
Серед ключових тем, які розбиратимуть спікери: як створити потужний особистий бренд, як формується нове покоління інфлюенсерів, як створити екосистему бренду навколо свого таланту, як відкрити нові ринки та нові аудиторії, як вийти на новий рівень популярності та впливу тощо.
Взяти участь у конференції може кожен охочий абсолютно безкоштовно за умови реєстрації на сайті заходу.