Різдвяна казка: вітрини, як міські декорації та дослідження української казки

21 Листопада 2025
Guzema

Guzema Fine Jewelry розпочинає святковий сезон і презентує різдвяну кампанію Once Upon a Time, яка повертається до української казки як джерела культурного коду. Основна ідея проєкту — показати цінності та традиції сімʼї, які передаються від покоління до покоління. 

Вітрини бутиків Guzema стали продовженням різдвяної колекції. Цього року вони пролонгують головну тему сезону – українську казку, яку команда переосмислює через сучасну естетику, поєднуючи наївність, тепло й диво, знайомі з дитинства.

“Першочергово нам прийшла ідея казки, дива. Ми створили збірку українських народних казок і вирішили перенести цю історію у візуальну площину — від оформлення книги до вітрин. Це логічне продовження нашої різдвяної історії”, — розповідають у Guzema Jewelry.

Натхненням для створення вітрин стали українські народні казки та фантастичні ілюстрації з книги, вихід якої спільно з Оsnovy Publishing заплановано у грудні, що оживають у просторі бутиків. 

Робота над вітринами сет декораторки Дари Горєлової розпочалася з прочитання казок, а вже потім створення ескізів: підбору персонажів, елементів, композиції для вітрин. Далі адаптовували графічні 2D елементи у 3D об’єкти, моделювали та реалізовували задумане в матеріалі. 

У результаті вітрини поєднали об’ємні та плоскі елементи, створюючи багатопланову композицію. Прикраси з нової колекції подані у гіперболізованій формі, а білий колір стає ідеальним фоном, який підкреслює деталі й дає змогу прикрасам “звучати” виразніше.

“Наше коріння – невичерпне джерело сенсів і образів. Використовуючи його у сучасному дизайні, ми не тільки створюємо цікаві естетичні рішення, а й популяризуємо культуру, робимо її ближчою та цікавою для сучасної аудиторії”, – зазначає сет декораторка Дара Горєлова. 

У грудні бренд Guzema проведе серію міських частувань у Києві та Львові, натхненних символами українських казок.