Український бренд одягу FMK спільно з благодійним фондом «Сильні» презентують благодійний дроп «МЕНІ МОЖНА», спрямований на підтримку людей, які пережили сексуальне насильство. Головний меседж — право кожного проживати свої емоції так, як вони відчуваються, потребуючи після травматичного досвіду емпатії й простору бути собою.
Капсула приурочена до міжнародної кампанії «16 днів проти насильства» (25 листопада — 10 грудня 2025 року), започаткованої ООН, коли світ говорить про запобігання насильству, солідарність і підтримку постраждалих. Помаранчевий колір — офіційний символ цього руху, що уособлює видимість, сміливість говорити та об’єднання навколо теми. Частина прибутку з продажів буде спрямована на роботу фонду «Сильні», який надає психологічну, медичну та юридичну допомогу людям, що пережили сексуальне насильство — незалежно від статі, віку чи обставин.


У дропі — футболка з принтом «МЕНІ МОЖНА», комірець, що додає сміливий акцент до базових образів, помаранчевий брелок та шопер із лаконічним меседжем підтримки. Мінімалістична естетика FMK поєднується із соціальною позицією — колекція створена як спосіб підтримати людей, які пережили насильство.


«МЕНІ МОЖНА» — це маніфест свободи від нав’язаних реакцій і ролей. Ми віримо, що мова одягу може транслювати сміливі сенси», — додає Олександра Щербачова, фаундерка FMK.
«Ця капсула — про дозвіл: злитися, мовчати, сміятися, захищатися і нарешті відчувати. Наше завдання — створити безпечний простір і підтримку», — говорить Ярина Вишенська, співзасновниця БФ «Сильні».





Речі мають впізнаваний характер FMK — лаконічність, функціональність і глибокий сенс. У партнерстві зі «Сильними» бренд вкотре доводить: естетика може бути дією, а стиль — способом говорити про важливе. Капсула доступна онлайн за посиланням та офлайн — у шоурумі R25 з 25 листопада.

Про FMK:
FMK (ex Femka) — український бренд унісекс-одягу. Заснований у 2020 році. У асортименті — худі, футболки, лонгсліви, спідниці, гольфи, топи та штани.
FMK відома своїми різними дизайнами і сильними соціальними меседжами, що транслюють цінності свободи, рівності та прав людини. Бренд створює не просто одяг, а «броню» переконань, яка дозволяє висловити себе без слів.
Колекції бренду поєднують комфорт, актуальність і свідомий вибір матеріалів, відповідаючи потребам сучасної аудиторії.
Про БФ «Сильні»:
«Сильні» — український благодійний фонд, заснований Яриною Вишенською та Надією Волченською, який займається комплексною реабілітацією людей, які пережили сексуальне насильство, у тому числі під час війни. Заснований з метою повернути відчуття гідності, безпеки та права на відновлення.
Фонд надає безоплатну психологічну, медичну та юридичну допомогу, дотримуючись принципів конфіденційності та поваги до кожної людини. «Сильні» працюють для цивільних, військових і військовослужбовиць незалежно від статі, віку чи обставин події.
Організація об’єднує фахівчинь і фахівців, які допомагають людям пройти шлях від травми до відновлення — із гідністю та без стигми.
