Бренд жіночого одягу VOVK в 2023 році: тренд на українське та перспективи розвитку

26.04.2023

В лютому 2023 року український бренд жіночого одягу VOVK відзначив одинадцяту річницю. За час свого існування компанія перетворилась на одного з найпотужніших виробників галузі з майже 50 студіями, розташованими в 20 регіонах країни. Наразі власники продовжують розвивати бренд, допомагають Україні у боротьбі за свободу та щиро вірять в нашу перемогу.

Минулий рік став найважчим для всього українського бізнесу. Повномасштабне вторгнення РФ принесло чимало горя і руйнувань, порушивши всі плани та змусивши власників виробництв, магазинів переформатовувати процеси, шукати нові шляхи розвитку. Бренд VOVK зміг не лише вистояти, але і відкрити нові студії, збільшити виробництво, надати допомогу державі.

У 2023 році ситуація з продажами стабілізувалася – якщо в березні 2022 показники в усіх сегментах впали практично до нуля, то влітку і восени українці знову почали купляти найнеобхідніші товари, зимою збільшився попит на інші категорії. Згідно з статистикою сервісу Promocodius, наразі ситуація з продажами одягу покращується і кількість охочих скористатися бонусами та знижками в українських онлайн-магазинах постійно зростає. А тому у брендів, що змогли пережити кризу, є максимум можливостей для розвитку.

Соціальна місія бізнесу

VOVK – бренд одягу, що був створений сильною цілеспрямованою жінкою для українських красунь. І тому з початку повномасштабного вторгнення компанія не пішла з ринку та не зупинила виробництво. І сьогодні вбачає свою місію в збереженні робочих місць, виплаті заробітної платні, чесній сплаті податків та підтримці країни.

Бізнес не просто тримається, але розвивається: збільшується штат, створюються нові лінії виробництва, відкриваються магазини в безпечних регіонах, постійно надається допомога тим, хто на фронті. В перші дні повномасштабної війни, коли кількість вимушених переселенців буда дуже високою, в VOVK просто роздавали товар з магазинів – на потреби тим, хто постраждав від війни, було надано більше 15 тисяч одиниць.

Зараз як ніколи важлива психологічна підтримка населенню, а що, як не шопінг, може підняти жінці настрій та зняти стрес, змусивши забути про негаразди? Процес вибору ти примірки суконь, костюмів, ненав’язливе спілкування з консультантами справді відволікає та дарує позитив. Тому в магазинах компанії намагаються приділити увагу всім без винятку, навіть якщо розуміють, що зараз клієнтка навряд чи зробить покупку. Іноді просто можливість поринути в звичне життя та відчути себе красивою наповнює жінок енергією і силами іти далі.

Про тренди в українській моді та розвиток бренду VOVK

Минулий рік змінив Україну та зруйнував звичне життя її жителів. Проте є деякі позитивні зрушення, завдяки яким український бізнес має шанси на розвиток і успіх.

Наразі актуальні такі тенденції:

  1.  Мода на українське – посилюється з початку 2022 року. З одного боку, війна змусила зачинитися магазини багатьох іноземних брендів, з іншого ж – українці свідомо надають перевагу локальним виробництвам та компаніям, розуміючи, що таким чином підтримують національну економіку і дають змогу вижити бізнесу. Об’єми продажів якісного жіночого одягу не зменшились – так, промокоди VOVK в останні кілька місяців шукає та застосовує набагато більше людей в порівнянні з 2022 роком. Відчувається сплеск попиту на товари Made in Ukraine.
  2.  Самобутність та автентичність – сьогодні цінуються найбільше, особливо в поєднанні з сучасними трендами, що робить одяг актуальним. Позиція бренду завжди була однозначною – власники неодноразово наголошували на тому, що це український одяг і не намагалися наслідувати відомі італійські, американські бренди. І зараз таке позиціювання дозволило досягти успіху, маючи гарні показники продажів в Україні та плани на розширення і відкриття магазинів за кордоном.
  3.  Звільнення певних ніш – через війну закрилося чимало компаній, магазинів, є нестача матеріалів. І тому ті, хто мають кошти, можливості, вміння шукати нові шляхи та налагоджувати виробництво, можуть розвивати актуальні напрямки більш активно.

Бренд VOVK – це виробництво і ритейл. Фабрики розташовані в різних областях України, керування здійснюється дистанційно, тому бізнес працює. Є дефіцит швачок, через що кадрове питання виходить на перший план. Але справа розвивається – так, у 2022 році було відкрито п’ять магазинів в різних містах, відновлено кілька з тих, що постраждали внаслідок влучання ворожих ракет.

Плани на майбутнє у VOVK грандіозні: відкриття нових магазинів в Україні й за кордоном, перетворення бренду на міжнародну компанію – могутню та здатну прославляти силу, красу і стійкість українських жінок.