Український бренд Support by Poustovit у колаборації з громадською організацією «Жіночий ветеранський рух» створив капсульну колекцію. 30% від прибутку з її продажу перерахують на потреби жінок на фронті. Про це повідомляють на сайті бренду.
Щодня ми працюємо на інфофронті, виствілюючи подвиги українських жінок та впливаючи на світову спільноту інформаційно.
Ми просимо нас підтримати, аби ми й надалі могли виконувати нашу місію на шляху до української перемоги
Підтримати womo.uaОбличчями колекції стали заступниця голови «Жіночого ветеранського руху», парамедикиня та голова руху Катерина Приймак та членкиня ЖВР, полковниця Катерина Корнієнко, яка вже понад 20 років служить у ЗСУ та від 2015-го бере участь у бойових діях. Ідея співпраці виникла після того, як українська дизайнерка Лілія Пустовіт на початку березня подарувала теплі зелені худі всій команді волонтерів руху.
Колекція представлена білими худі й футболками з написом «За майбутнє України / За тих, хто боронить» та Fighting red / Memorizing black і принтом червоно-чорного прапора. Саме такий меседж запропонували захисниці руху, які служать у найзапекліших частинах фронту. Кажуть, це їхня найголовніша мотивація на службі.
Вартість худі — 3100 гривень, футболки — 1300 гривень. Колекція доступна на сайті та у шоурумі бренду.
Останні новини
- «Кіра. Дорога додому». Вийшла друком книга української журналістки Олесі Остафієвої
- «Я не годуватиму демона». Оприлюднені щоденники багатодітної матері, засудженої за жорстоке поводження з дітьми
- Чому нам потрібні інклюзивні міста?
- Фільм «Ворон» скоро вийде в український прокат: дата прем’єри, трейлер, сюжет
- Від смерті до життя. Незвичайна виставка відкрилася в Ірпінському історико-краєзнавчому музеї Новости на главной