COMMSX підтримує глобальний страйк за гендерну рівність у Міжнародний жіночий день

08.03.2024

Міжнародна PR та маркетингова агенція COMMSX приєднується до глобального страйку в Міжнародний жіночий день, підтримуючи ініціативу «Зупиніть роботу заради змін», разом з членами групи Convoy для підвищення рівності жінок у всьому світі.

7 березня. Київ, УкраїнаCOMMSX, міжнародна агенція, спеціалізована на технологічному PR і маркетингу, об’єднує зусилля з членами глобальної піар-групи Convoy за ініціативою іберійської агенції Canela PR у страйку 8 березня «Зупиніть роботу заради змін«, акцентуючи на необхідності глобальних змін для досягнення гендерної рівності.

За словами Аліни Стєклової, СЕО COMMSX: “8 березня агенція COMMSX призупинить роботу на знак поваги до цього дня. Ми усвідомлюємо, що лише один день в році не принесе глобальних змін. Водночас ми активно долучаємося до волонтерських ініціатив, спрямованих на підтримку рівності прав жінок.”

Незважаючи на те, що в українському PR-секторі жінки становлять 86% працівників, у багатьох бізнес-сферах вони все ще стикаються із вираженим гендерним розривом у зарплатах, де чоловіки отримують більше. В ІТ-галузі країни, хоч і зростає увага до гендерної рівності, склад робочої сили показує диспропорцію: 72% чоловіків проти 28% жінок.

Гендерний розрив у зарплатах в Україні, який становить 18,25%, перевищує показники багатьох інших країн. Попри зменшення цього розриву на 7,4% за останні сім років, що свідчить про певний прогрес, проблема залишається актуальною та вимагає неперервної уваги і конкретних дій.

Марина Панчук, керівник відділу ІТ-рекрутменту Alcor, зазначає: «Реальність показує, що різниця в зарплатні між чоловіками та жінками може коливатися від $200 до $500 на користь чоловіків. Ми маємо подолати стереотипи та несвідомі упередження, щоб розкрити повний потенціал жінок у технологічній галузі».

«Ми пишаємося нашою історією та корінням, які надихають нас боротися за справедливість та створювати нові можливості. Використовуючи наш вплив, ми хочемо зробити свій внесок у світовий рух за рівність», Вікторія Кудлай, акаунт-менеджер української команди COMMSX.

Агенції, які беруть участь, також пожертвують 1904 години безкоштовно організаціям, які працюють над розширенням прав і можливостей жінок, таким як Young Women’s Trust і Women in PR, протягом 2024 року.

Кампанія проходить у Франції, Німеччині, Польщі, Португалії, Іспанії та Великій Британії, а також у США, Південній Африці, Японії, Еквадорі, Чилі, Уругваї, Парагваї, Коста-Ріці, Нікарагуа, Домініканській Республіці, Сальвадорі, Беліз і Бразилія. В Україні кампанію презентує піар-агенція COMMSX.