Діджитал під час війни: MMR EDU запрошує на наступну лекцію 10 червня

Лекцію проведе керівник департаменту комунікацій, PR та GR Kernel

Що і як транслювати компаніям та ключовим особам у соцмережах, щоб подвоїти органічне охоплення та як працювати з особистим брендом першої особи/менеджменту/піарника у воєнний час, щоб не відхватити хейту. 

Про це 10 червня об 11:00 у рамках проєту MMR Edu розкаже Оксана Коваль, керівник департаменту комунікацій, PR та GR Kernel.

Оксана у своїй темі «Діджитал під час війни: корпоративний досвід» розкаже також про те, як корпоративні блогери стають потужними інформаційними військами: зростання уваги ЗМІ, в тому числі міжнародних.

Доступ до лекції за донатом. Реєстрація за посиланням.

Нагадаємо, це вже друга лекція у рамках MMR Edu. Отримати доступ до лекції Олени Дерев’янко, партнера Агенції PR-Service, віце-президента Української PR-Ліги, д-р екон. наук, проф., про трансформацію системи управління бізнесом у нових реаліях можна тут.  

Проєкт MMR Edu створений для тих, хто хоче вчитися, хто шукає відповіді на свої запитання, хто почав стратегічні зміни і не знає, яким шляхом рухатися.