Dove запустив кампанію проти дискримінації жінок із сивим волоссям

Американський виробник засобів для догляду Dove запустив кампанію #KeepTheGrey, покликану протидіяти дискримінації жінок із сивим волоссям.

Про це пише Wonderzine.

Кампанію запустили після того, як відому канадську журналістку Лізу Лафламм звільнили з каналу CTV National News через своє рішення припинити фарбувати волосся. Лафламм пропрацювала на каналі понад 35 років.

У межах кампанії Dove змінив свій золотий логотип на сірий у соціальних мережах «Старіти – це прекрасно. Ми всі повинні мати можливість робити це на власних умовах і без жодних наслідків», – зазначили автори проєкту.

Dove також оголосив, що пожертвував 100 тисяч доларів канадській некомерційній організації Catalyst, яка допомагає створювати інклюзивні робочі місця для всіх жінок.

Турбота як стратегія зростання: як нова HR-культура формує сильні команди

Чому жіноче лідерство сьогодні — це супер-сила, побудована на турботі та гнучкості рішень? Цьогоріч на HR Wisdom Summit ми поговоримо про психологічну безпеку, реінтеграцію після фронту, L&D з реальним результатом і AI в HR. І все — через призму людяності.

Забронювати участь

Бренд також закликав жінок публікувати свої фото з чорно-білим фільтром і додати гештег #KeepTheGrey, щоб підтримати жінок із сивим волоссям.