Елегантність у деталях: бренд NAZARELLI представляє новий весняний дроп

19.02.2024

Український бренд NAZARELLI представляє новий весняний дроп, натхненний переродженням та розкриттям власної особистості.

Лінійка «Відроджена Я» наслідує філософію бренду — відображати внутрішній світ кожної жінки через одяг. Бренд амбіційний і пристрасний, спрямований на те, щоб надихати та розвивати жіночність.

ʼʼНаш бренд — це не лише про моду, це про вираження особистості через стиль. Ми хочемо, аби в кожній з наших моделей жінка почувала себе впевнено та елегантно попри умови, які її оточують. Першочергово мені хотілося створити елементи гардероба, які допомогли б нашим жінкам передавати це внутрішнє бажання бути собою, » — розповідає дизайнерка бренду Анна Назарян.

Читайте також: Beauty-тренди лютого 2024 року: найпопулярніші косметичні засоби

У дропі представлені як романтичні блузи з органзи та шовку, спідниці скроєні по косій, так і мастхеви кожного гардеробу — сорочки у двох кольорах: блакитному та білому. Класичні штани та жакети виготовлені з вовни, ідеально підійдуть на цю весну. Для повсякденних образів гарно пасуватиме вовняний бомбер, який чудово поєднується як з трендовими спідницями, так і з джинсами.

«Відроджена Я» — це не лише лінійка одягу, це доказ того, що кожна жінка може бути сильною, впевненою та прекрасною одночасно. Місія бренду — підтримувати ідеологію жіночності та створювати ком’юніті жінок, які відчувають себе впевнено та виразно у світі. Кожна деталь у колекції відображає ці цінності — любов до себе, мудрість та елегантність.

Читайте також: Мода весна-літо 2024: український бренд DARJA DONEZZ випустив нову колекцію

Довідка про бренд:

NAZARELLI — амбіційний бренд заснований Анною Назарян у 2021 році, що поєднує ідеологію вишуканості, мудрості та любові до себе. В основі бренду безліч спроб та експериментів у розробці кожного лекала, втілення надзвичайно складних задумів у реальність, щоб радувати клієнток комфортними та елегантними речами.