Нова кампанія шведського інтернет-магазину косметики Lyko запустила рекламу зі слоганом «Every way is okay». Меседж кампанії у тому, що немає правил чи «правильного» життя.
Щодня ми працюємо на інфофронті, виствілюючи подвиги українських жінок та впливаючи на світову спільноту інформаційно.
Ми просимо нас підтримати, аби ми й надалі могли виконувати нашу місію на шляху до української перемоги
Підтримати womo.uaПро це пише
У рамках кампанії представлені ролики, де головний герой дозволяє глядачам поринути у його внутрішній монолог про свою невпевненість. Наприклад, нещодавно розлучена жінка бореться зі стереотипами про старіння, готуючись до вечора у місті, а хлопець не може вирішити, яким чином укласти своє волосся. В іншій рекламі підліток бореться з суперечливими уявленнями про волосся на тілі. Зрештою, персонажі вирішують забути про свої сумніви, що затягнулися в собі, і повністю прийняти те, що інші можуть вважати недоліком.
«Категорія краси та краса загалом, як правило, визначається тим, що можна і що не можна. Навіть якщо бренди можуть запускати такі кампанії, як «будь собою» тощо, в основі лежить почуття, що вам краще не облажатись, тому що, зрештою, ви або круті, або ні. У нашому підході ми хотіли охопити невпевненість, пов’язану з красою, і перетворити її на плюси. Нормально відчувати, що ти не знаєш, що, чорт забирай, ти робиш», — сказав копірайтер компанії Åkestam Holst NoA, що розробила рекламу, Даніель Вакчіно.
Останні новини
- Афіша тижня: що подивитися, послухати та куди сходити 1-7 квітня
- Слова допомагають: як дорослі можуть підтримати дітей під час війни?
- Моторошні та захопливі: 6 трилерів від #книголав
- Світовий рекорд і 29 медалей. Вражаючі досягнення українців на етапі Кубка світу з плавання у ластах
- Групи підтримки – що це таке і чому вони корисні? Новости на главной
Lyko — один з провідних рітейлерів косметики в скандинавському регіоні та продає понад 60 000 найменувань парфумерії, декоративної косметики, засобів для догляду за шкірою та волоссям.