Фільм-помста “Конотопська Відьма” та ювелірний бренд «Золота Країна» оголосили про безпрецедентне партнерство та випустили унікальну колекцію ювелірних прикрас. Для бренда «Золота Країна» це перша в історії колаборація з фільмом. Колекція прикрас «Конотопська Відьма» відображає основні символи та елементи фільму, як от обереги, руни, народні символи та мотиви помсти, що робить її не тільки стилістично унікальною, але й наповненою глибоким змістом.
Спеціально для фільму «Конотопська Відьма» його творцями був розроблений унікальний символ — відьмин оберіг “Шолом жаху” як основна візуальна брендова складова “всесвіту” Конотопської Відьми, що інтегрований в основне лого, постер, графічну заставку тощо. Також він з’являється у фільмі на тілі самої відьми, символізуючи повернення її прадавньої сили. Цей символ поєднує силу Конотопської Відьми, традиційну руну “Шолом жаху” та елементи вишивки Сумського регіону, найбільш притаманні Конотопу. Руна “Шолом жаху” вважається одним з найсильніших символів захисту воїна. Саме відьмин оберіг “Шолом жаху”. головний символ фільму «Конотопська Відьма», став центральним елементом колекції. Підвіска у вигляді рунного оберега на довгому ланцюжку виконана зі срібла з позолотою та, ймовірно, стане найбільш популярною прикрасою колекції. Також справжньою окрасою колекції стала витончена лялька-мотанка. Її значення в українській культурі важко переоцінити. Це символ родючості та достатку, сакральний оберіг, що здатен приносити удачу володарю.
«Ми створили прикраси, надихаючись фільмом “Конотопська Відьма” та магією таємничих символів та силою оберегів, що дійшли до нас з прадавніх часів. Прикраси символізують саме ту силу, що спроможна подолати будь-які перешкоди на своєму шляху. Ця сила несе у собі реванш за всі біди, що принесла війна, але водночас залишає нас на боці світла, не дозволяючи темряві та злості охопити наш розум та душу», — прокоментувала Олена Смірнова, директорка з маркетингу ювелірного бренда «Золота Країна».
Відома українська співачка Злата Огнєвіч, яка є обличчям бренда «Золота Країна», стала не лише виконавицею головного саундтреку «Пташка» до фільму «Конотопська Відьма», але й знялася у кліпі, прикрашена ювелірними виробами з нової колекції. На Златі можна побачити неймовірно привабливий відьмин оберіг “Шолом жаху”, а також сережки, кольє, каблучки й браслети з елементами відьминого оберега.
Ця колаборація створила єдність музики, кінематографу та ювелірного мистецтва, що додає глибокого культурного зв’язку та емоційного заряду проєкту.
Останні новини
- Карпати, їжа і покликання кухаря — про що нова книга від CREATIVE PUBLISHING
- Інтригуюча, витончена, але напрочуд ніжна: читаємо уривок із роману «Коббл-Гілл»
- В сімейному екопарку «Ясногородка» стартувала виставка квітів «Знаки зодіаку»
- «Емілі в Парижі» продовжили на п’ятий сезон
- Фестиваль “Вулична Їжа. Давай на каву!” Новости на главной
“Навколо наших фільмів ми створюємо всесвіти, й навіть у випадку таких неочікуваних для колаборацій жанрів, як горори, нам це вдається. Ми раді, що бренд «Золота Країна» став першим, хто долучився до всесвіту нашої відьми. Такі безпрецедентні колаборації української креативної індустрії та індустрії прикрас розвивають ринок та демонструють, що ми вміємо творити прекрасне, працювати і рухати індустрії вперед, знаходячи нові шляхи і нові сили попри те, що ненависний ворог намагається з нами зробити”, — додала Ірина Костюк, продюсерка фільму “Конотопська Відьма”.
Колаборація фільму «Конотопська Відьма» та ювелірного бренда «Золота Країна» реалізована ліцензійною агенцією Nerd (FILM.UA Group), що є ексклюзивним агентом бренда «Конотопська Відьма».
«Ми працюємо над обʼєднанням українського кінематографу та виробників товарів. Завдяки успішним кейсам створення ліцензійних колекцій за повнометражними фільмами стає важливим інструментом для передових українських компаній. Прикраси є органічною категорією для фільму “Конотопська Відьма”, адже обереги та символи традиційно розміщували на ювелірних виробах. Ліцензійна колекція «Золота Країна x Конотопська Відьма» вже підкорила серця нашої команди, й ми з нетерпінням чекаємо відкриття продажів», — зазначила Тетяна Рубан, директорка ліцензійної агенції Nerd.