Главное — знать «почему?»: 15 лайфхаков для тех, кто стремится добиться успеха в бизнесе

Цитаты из книги Саймона Синека "Почни з чому"

Книга Саймона Синека "Почни з чому"
01.12.2015

Каждая компания начиналась с одной личности либо группы людей, которые могли зажечь искру в остальных. Они точно знали, почему и для чего трудились. И только потом задумывались над тем, что и как нужно сделать. Саймон Синек провел глобальное исследование о том, почему одни компании стали успешными, других же постигли раскол и забвение. Разбавляя примерами из жизни корпораций и простых обывателей, автор предлагает разобраться с чего стоит начинать дело своей жизни.

А теперь и украинский читатель имеет возможность познакомиться с этой книгой. Над адаптацией «Почни з чому» работала команда профессионалов 1+1 медиа и издательства «Основы». Ну а редакция WoMo уже успела ознакомиться с книгой и выбрала лучшие цитаты для новичков и уже профи в бизнесе.

1. Практично будь-яка особа або підприємець має потребу мотивувати інших до дії з тієї чи іншої причини. Хтось хоче створити мотивацію, щоб купували певний товар. Хтось прагне отримати підтримку на виборах. Уміти створювати мотивацію – це, власне кажучи, не складно. Великі лідери, навпаки, здатні надихати людей до дії.

2. Будь-яка вказівка, яку ми даємо, будь-який напрям дій, який ми визначаємо, будь-який результат, якого ми прагнемо, починається з одного й того ж: з ухвалення рішення.

3. Коли у компанії немає чіткого розуміння того, чому їхні клієнти є саме їхніми клієнтами, вони мусять якомога частіше вдаватися до маніпулювань, щоб досягнути того, що їй потрібно. І на це є причина. Маніпуляції працюють. Небезпека маніпуляцій саме у тому, що вони працюють. А оскільки маніпуляції працюють, вони стали нормою, звичною практикою переважної більшості компаній та організацій, незалежно від розміру або галузі. Сам цей факт створює системний тиск з боку конкурентного середовища. Іронія полягає у тому, що нами, маніпуляторами, маніпулює наша власна система.

4. Замість того, щоб запитувати «ЩО нам потрібно зробити, щоб витримати конкуренцію?», необхідно поставити запитання: «ЧОМУ ми почали робити те, що ми робимо, та що ми можемо зробити, щоб утілити нашу ідею в життя з огляду на всі наявні у нас сьогодні технології та ринкові можливості?».

5. Нас приваблюють лідери і організації, які добре доносять до нас ідею, в яку вони вірять. Їхня спроможність змусить нас відчувати, що ми належимо до однієї групи, що ми особливі, у безпеці і не самі, є частиною того, що дає їм здатність породжувати в нас натхнення.

6. Пам’ятайте: люди купують не те, ЩО ви робите, а те ЧОМУ ви це робите.

7. Усе, що ви кажете, і все, що ви робите, має підтверджувати те, у що ви вірите. ЧОМУ – це просто ідея. І все. ЯК – дії, покликані втілити ваші ідеї в життя. А ЩО – це результати цих дій – усе, що ви кажете й робите: ваші продукти, послуги, маркетинг, зв’язок із громадськістю, культура і те, кого ви берете на роботу.

8. Компанія — це культура. Група людей, об’єднана навколо спільної сукупності цілей та ідей. Не продукти та послуги тримають компанію, як єдине ціле. Тож, якщо дотримуватися цієї логіки, мета полягає не в тому, щоб набирати на роботу людей, які просто мають необхідні вам навички, — а в тому, щоб брати тих людей, хто вірять у те, у що вірите ви.

9. Якщо ви постійно спрямовуєте свою увагу на любителів новинок, то більшість з рештою також піде за вами.

10. Енергія мотивує, але харизма – надихає. Енергію легко бачити, легко виміряти і легко скопіювати. Харизму важко означити, майже неможливо виміряти та практично нереально скопіювати.

11. У більшості компаній є логотипи, однак лише деяким із них вдалося перетворити ці логотипи на значущі символи. Пригадайте диктаторів. Вони прекрасно розуміють силу символів, — єдине, що ті символи нерідко означають їх самих.

12. Є дуже простий тест, за допомогою якого ви можете точно визначити, що і як годяться для вас. Назва цього тесту – метафора.

13. Усі компанії займаються бізнесом, щоб заробляти гроші, але досягнутий успіх у цій сфері не може пояснити, чому відбулися такі радикальні зміни. Якщо найперше не зрозуміти причини змін, що сталися, то ця модель буде повторюватися для кожної іншої компанії, яка досягне значних розмірів.

14. Мені не цікаво писати про те, що за гроші не купиш щастя, або – в цьому випадку – успіху. Це не дуже глибока, і не нова ідея. Однак, що мені цікаво, то це процес трансформації, який пройшли ці підприємці. У міру того, як їхні компанії зростали і вони ставали дедалі успішнішими, — що змінилося?

15. Якщо люди описують цінність, яку вони сприймають, інтуїтивними, піднесеними словами на кшталт «любов», — це є точною ознакою того, що існує чітке розуміння ЧОМУ.

- Читайте также: 12 мотивирующих книг по бизнесу