Людству бракує ніжності: дані нового дослідження

Більше половини опитаних вважають, що у світі зараз набагато менше ніжності

Майже 4 з 10 європейців з 10 різних країн розповіли, що почуваються самотніми. З них 26% відчувають тривогу, 37% почали серйозно непокоїтися про майбутні покоління, а 32% – про світ узагалі. Про це кажуть дані загальноєвропейського дослідження, яке проводила компанія One Poll на замовлення бренду Milka.

Дослідження показує, що кожен п’ятий респондент не вірить у доброту інших, а 6 з 10 відмітили, що у світі зараз набагато менше ніжності, ніж коли вони були дітьми. Крім того, 66% вважають, що люди занадто багато думають про себе, замість того, аби бути уважними до інших, а 46% відповіли, що в нашому повсякденному житті недостатньо часу, щоб це робити. Майже 25% навіть сказали, що їх не виховували бути ніжними.

«Ніжність – це щось фундаментальне в людській природі, щось вроджене, наша здатність до любові, доброти та дружби. Вона охоплює кілька глибинних людських якостей, зокрема співпереживання та співчуття від виявлення щедрості до когось або просто вміння вислухати інших. Більшість людей усвідомлює, що виявлення ніжності до інших може покращити наше повсякденне життя. Дослідження показує: люди за складних сучасних умов насправді докладають зусиль, щоб бути ніжними одне до одного, діючи альтруїстично. І це може допомогти встановити глибший зв’язок між ними і мати більші переваги для суспільства у цілому», — коментує результати опитування професор соціальних та природничих наук Єльського університету Ніколас Крістакіс.

Професор додає, що відсутність особистої взаємодії ускладнює можливості проявляти таку поведінку, саме тому в соціальних мережах ми зустрічаємо менше ніжності, ніж хотілося б. Однак так само важливо докладати зусиль у спілкуванні з іншими в інтернеті, можливо, навіть більше, враховуючи те, наскільки великою частиною нашого життя стали соціальні мережі в інтернеті.

Ці проблеми стали очевидними в ході дослідження: 6 із 10 респондентів зазначили, що відчували або спостерігали менш ніжну поведінку в соціальних мережах, а 42% відмітили меншу ніжність між незнайомцями.

Пандемія також вплинула на роль ніжності: 42% вважають, що з моменту пандемії у світі стало набагато менше ніжності, а 2 із 10 вважають, що люди стали менше виявляти турботу один до одного. Попри це, 28% опитаних заявили, що в цей час люди більше думають про свою сім’ю та інших.

Однак все не так погано, як здавалося спочатку, оскільки більшість людей прагнуть проявляти ніжність до інших, а не отримувати її самі. Ця ж група людей також проявляла ніжність через символічні жести, при цьому 56% визнали, що вони були найбільш ніжні до своїх дітей, а 60% переважно до своїх партнерів. Найчастішими проявами ніжності була турбота про інших, щирі розмови, заохочення та поради: 42% сказали, що роблять це, щоб інші почували себе краще, а 63% зазначили, що це приносить радість їм.

«Наше дослідження показує, що ніжність відіграє величезну роль у суспільстві, тим більше після складного попереднього року і лише один невеликий вчинок на день може зробити світ ніжнішим. Ми хочемо надихнути людей на ще більше проявів ніжності. Ось чому раді підтримати глобальну кампанію зі слоганом «Ніжність смакує краще». Приєднуйтесь до нас і зробіть 2021 рік найбільш ніжним!» — каже бренд-менеджер Milka в Україні Олена Солодка.

Хоча ми більше любимо проявляти ніжність до інших, нам також подобається відчувати таке ж ставлення і до себе, майже половина респондентів стверджують, що це допомагає їм відчувати підтримку, а 49% опитаних таким чином відчувають, що їх цінують.

«Коли ви поводитеся доброзичливо з незнайомцями, які є вашими співгромадянами, особливо коли це відбувається несподівано і вас переповнює чиста емпатія, це допомагає створити лавину добра. Люди хочуть отримувати, але – навіть більше – вони хочуть ділитися ніжністю, оскільки розуміють, що чим вони ніжніші до інших, не лише до своєї сім’ї, а й своїх співгромадян, тим кращим може бути світ», — додає професор Крістакіс. 

Ніжність — риса щасливішого суспільства

Ніжність – це поведінка, яку ми хочемо бачити частіше: 61% опитаних вважають ніжність рисою щасливішого суспільства, а понад 50% називають її запорукою психічного добробуту для всіх. Попри те, що дані показують, що люди в середньому проявляють доброту чотири рази на тиждень, на думку опитаних, прості вчинки — такі як увага до інших, чесність та прощення — збільшили б нашу віру в те, що людство може бути більш ніжним. 


Щоб  показати, як просто зробити світ трішки ніжнішим, Milka пропонує завантажити Instagram-маску  на сторінці бренду @milka.ukraine та отримати своє завдання: нагодувати вуличну тварину чи написати комусь ніжний пост. Таких завдань більше 10, вони прості, але дійсно змінюють світ навколо.

 

Мы в Facebook