Мода осінь-зима 2023-2024: українські бренди випустили нові колекції стильного одягу

16.09.2023

Золота осінь в самому розпалі, також не за горами зима. Тому настав час подумати про свій гардероб, оновити його або додати до нього декілька стильних речей від вітчизняних брендів.

Українські бренди добре постаралися цього сезону, аби здивувати нас та одягти в модні луки. Вони презентували стильні, яскраві, класичні й теплі речі на осінь та зиму. Пропонуємо ознайомитися з добіркою брендів, які вже випустили нові колекції одягу та аксесуарів на осінь-зиму 2023-2024.

ТОП-10 найстильніших осінніх та зимових колекцій від українських брендів

VISH

Український бренд в’язаного одягу VISH презентував нову колекцію BEREHYNIA, натхненну елементами традиційного українського вбрання. До колекції увійшли: трикотажна сукня за формою старовинної сорочки, спідниця «плахта» оздоблена мереживом ручної роботи, тепла камізелька з вовни альпаки та в’язаний об’ємний кардиган на кшталт традиційної гуні. Також до лінійки виробів ми додали брючні костюми, без яких складно уявити жінку сьогодні. Більшість виробів колекції оздоблені притаманними VISH в’язаними елементами ручної роботи.

Читайте також: Жіночі худі PUMA: вибір виходячи зі стилю та комфорту

COVER

Український слоу фешн бренд COVER презентував свій новий дроп Uncover. У цій колекції гармонійно поєднуються щільні монохромні тканини зі стриманою геометрією, прямими кутами та навмисною відсутністю надмірної романтики. Складні шари, вишукані декоративні елементи та гра силуетів транслюють фірмовий стиль Cover, але водночас пропонують новий погляд на речі, підкреслюючи як функціональні, так і маскулінні аспекти дизайнів. Бренд презентував нові сорочки, піджаки, штани та блейзери.

Fox Lingerie

Український бренд білизни Fox Lingerie випустив нову колекцію боді «Selfmade is sexy» та представив кампейн із селфмейд жінками, які надихають тисячі людей. Головними героїнями стали підприємиця та інфлюенсерка Юлія Єрмолаєва, кандидатка медичних наук і лікарка ін’єкційних методик омолоджування Ольга Аншукова та засновниця бренду корисних солодощів Green Chef Яна Стрельцова.

CĖNC

Український бренд CĖNC входить в осінній сезон, оновивши подачу, філософію та концепцію, Бренд представив осінній гардероб егоїста «дроп EGO TRIP»: костюм IDOL з італійської преміальної екошкіри, що складається зі структурного піджака та штанів прямого крою на низькій посадці, а також ще більше довершив лекала своїх пальт.

Читайте також: Ода сильній жінці: український бренд Bazhane та Personality випустили спільний дроп верхнього жіночого одягу

TOTAL WHITE

Український бренд TOTAL WHITE презентує нову зимову колекцію «Lyrics». Дизайнерські рішення поєднують мериносову вовну, акцентне мереживо й екошкіру в єдину стилістику. Також бренд представляє три оновлених бестселери минулих сезонів — широкі штани з екошкіри, мериносовий светр із фактурною в’язкою та вовняний жакет. Усі речі легко поєднати як між собою, так і з іншими елементами гардеробу.

RITO

Український бренд трикотажу RITO представляє свою нову колекцію під назвою «Метафізика чистого кольору». Продовжуючи працювати з темою мистецтва (минулого року в RITO Group вийшла капсула за мотивами картин Марії Примаченко) осінню колекцію бренд присвятив творчості одного з найвідоміших українських художників сучасності — Анатолія Криволапа.

Прості форми та фірмове поєднання синього і червоного знайшли своє відображення в трикотажних брючних костюмах та сукнях, затишних кардиганах та жилетках, пальто та светрах з теплої й приємної на дотик пряжі мериноса.

Blast Out Studio

Український бренд одягу Blast Out Studio презентував новий осінній дроп, героїнею якого стала театральна художниця, авторка та ілюстраторка серії дитячих книжок «Містер Подушка» Дарʼя Біла. Новий осінній дроп команда бренду назвала «емпатичним», адже основний акцент був спрямований не на візуальні концепції, а на емоційні стани – відчуття безпеки й затишку та задоволення від комфорту і тактильної насолоди.

Читайте також: Карина Койнаш підказує: Топові сукні для осені 2023 року

Usual

Український бренд базового одягу для жінок та чоловіків Usual презентував осінню колекцію з розширеною розмірною сіткою до 2XL. На осінь бренд пропонує облягаючі лонгсліви, мʼякі спортивні костюми та костюм з водонепроникної плащівки, комплект білизни та теплий флісовий зіп-світшот. Окрім більших розмірів у бренду також можна обрати штани трьох різних довжин в залежності від вашого зросту.

S-cape

Український бренд S-cape випустив осінню новинку, яка захистить нас від дощу. Цей дощовик — Reborn, створений з тканини з переробленого пластику. На виготовлення одного плаща йде 7,5 ПЕТ-пляшок. Модель лімітована. Випустили всього 100 дощовиків — у кожного є свій унікальний серійний номер. Захищає від вітру і води та складається у стильну компактну сумку з лямкою через плече. Детальніше читайте тут.

Читайте також: Etnodim та Музей Івана Гончара презентували колекцію вишитого одягу: фото

L’eskizzo

Український бренд L’eskizzo випустив осінню колекцію The Knot. В ній продемонстрований  інтенсивний ритм великого міста та гармонія природи. Символом цієї синергії став вузол — центральний акцент осінньої капсули. В декількох образах зустрічається рукав як окремий стилістичний елемент. Наприклад, жакет з бічними розрізами можна носити як окремо, так і з поясом-рукавом. Суцільний рукав-шарф довжиною 3 метри, виконанний з італійської вовни стане тим самим акцентним аксесуаром. Також поєднання, яке стало візитівкою марки — нашарування штанів і спідниць, цього разу присутнє у варіації з шортами, поверх яких одягається спідниця на запах. Пояс цієї спідниці — це теж рукава, які можна зав’язати у вузол навколо талії.