New Skills: Які виклики сьогодні стоять перед HR-ами та як із ними впоратися

5 лайфхаків та 3 поради від старшого віце-президента і Global HR Business Partnership компанії SoftServe Ренати Чучмай

Нові технології трансформують бізнес і ставлять перед нами все більше і більше викликів. Що зміниться в сфері HR? Які питання доведеться вирішувати фахівцям і які Скіл їм варто прокачувати? На ці запитання відповідає Рената Чучмай, старший віце-президент і Global HR Business Partnership компанії SoftServe, спікер HR Wisdom Summit.

Які функції сучасного HR

Сьогодні HR не тільки займається супроводом бізнесу та управлінням людським капіталом, а й консалтингом, вивченням ринків, складанням планів і стратегій для компанії. Багато функцій зараз автоматизуються, наприклад, кадровий облік, рекрутинг, навіть HR-маркетинг частково автоматизований, тому фахівцям потрібно швидко і постійно вчитися і освоювати нові технології.

Які навички потрібні сучасним HR-ам

1. Я думаю, що, перш за все, потрібно вміти вибудовувати мережу, об’єднувати людей, влаштовувати для них грамотний нетворкінг.

2. Потрібно вміти управляти не авторитарно, а з огляду на те, що співробітники — теж профі, як і ви. Взагалі, я вважаю, що людьми управляти в принципі неможливо. Тому що «управління» часто має в основі маніпулювання. Особисто я — за взаємодію.

3. Також важливим є і такий чинник, як нематеріальна мотивація.

На мою думку, найперше і найкраще нематеріальне заохочення — робота в колективі, який людині подобається. У багатьох компаніях, і в нашій теж, бували випадки, коли співробітники звільнялися, але потім поверталися саме через колектив. І тут перед HR-ом стоїть питання: «Як створити колектив, який би тримав людей?». Є відповідь на це питання: «Знайди своїх і заспокойся». Але «своїх» треба не просто знайти і найняти. Це не спрацює. Бо це не акція, а процес. І тут важливу роль відіграють цінності компанії, колективу і визначення того, що ми приймаємо, а що — ні. І другий важливий момент — дуже ретельний відбір персоналу. На це варто витрачати час. І, звичайно, класним повинен бути онбордінг, тобто перші 90 днів нового співробітника потрібно повністю супроводжувати, щоб він знав, що його чекає на цій роботі, що його робота важлива і т.д. Звичайно, 100% гарантії ніхто дати не може, але роблячи так, у HR-а є шанс створити колектив, який сам по собі буде мотивувати працювати краще.

Друге нематеріальне заохочення — це сама суть роботи. Дуже важливо, над яким саме проектом працюватиме людина, на що і як його робота вплине і т.д.

Третє — це персоналія керівника. З ним має хотітися працювати.

5 HR-лайфхаків від Ренати Чучмай

Немає неправильних людей. Є, можливо, людина, яка не підходить під даний проект або для певної посади, або просто потрапляє не на своє місце.

Статус не обов’язково визначає те, яка ти людина. Я взагалі — за професіоналізм і колегіальність, а не за ієрархію.

Ніколи і нікому не кажіть «ніколи».

У кожному колективі, напевно, є ідеальні співробітники, але я особисто за тих людей, які мають певні особливості. Якщо такі «недосконалі» люди працюють разом, вони створюють ідеальну систему. Тому я — за людей, які недосконалі.

Завжди кажіть «ні» переносу відповідальності за помилки з керівника на підлеглих. За всі успіхи відповідають люди, а за всі недоліки, врешті-решт, відповідає керівник.

Дізнатися більше про те, як і навіщо HR-ам застосовувати штучний інтелект, як розробити програми для кандидатів 40+, чому персонал може бути не залученим і яким стилям лідерства довіряють і клієнти, і співробітники ви зможете на

HR Wisdom Summit, який відбудеться 11 липня з 09.00 до 18.00 за адресою: Київ, вул. Дорогожицька, 3, корпус B12, Академія ДТЕК

КУПИТИ КВИТКИ

— Читайте також: HR Wisdom Summit: Как перевести навыки, умения и KPI сотрудников в цифру