Український бренд Personal Parade та кафе Ponchyk Boy випустили лімітований дроп білизни до Дня святого Валентина. Загальним мотивом колекції став слоган «кохання перемагає», а в кампейні знялись ЛГБТК+ пари.
Щодня ми працюємо на інфофронті, виствілюючи подвиги українських жінок та впливаючи на світову спільноту інформаційно.
Ми просимо нас підтримати, аби ми й надалі могли виконувати нашу місію на шляху до української перемоги
Підтримати womo.ua
Про це пише НВ.
У кампейні білизни знялися три пари, дві з яких є представниками ЛГБТК+ спільноти. Засновники Ponchyk Boy вважають, що боксери чудово підійдуть як чоловічій, так і жіночій аудиторії. До активності доєдналась українська фем-квір організація GENDER STREAM. ГО допомагає ЛГБТК+ спільноті залишатися видимими для суспільства та почуватися безпечно та захищено, наскільки це можливо в умовах війни.

Разом бренди створили класичні боксери кольору Barbie Pink, реліз яких присвятили до 14 лютого. Їх можна придбати на сайті закладу разом з подарунковими наборами пончиків Love You — 20% з продажів боксерів передадуть на закупівлю 4 лазерів Holosun LS221R для ССО Любарт.
Personal Parade — це український бренд, який створює чоловічу спідню білизну та шорти з екологічних матеріалів. Ponchyk Boy — пончикова. Перший заклад відкрився у 2021 році у центрі столиці. А зараз це мережа із трьох кафе у Києві та Дніпрі. Одна з головних цінностей закладу — celebrate diversity. Власники підтримують ідеї різноманіття, толерантності та любові серед людей.
Останні новини
- Що потрібно знати українцям про ментальне здоров’я: британська професорка проведе лекцію з психології
- Історія військовополоненої: українська медикиня розповіла про пережиті у російському полоні тортури
- У Києві оголосили переможців премії «Київська пектораль»
- У школі в США жінка влаштувала стрілянину: вбиті 9-річні діти
- На Київщині викрили групу сутенерів: фото Новости на главной