Розпочався breast cancer awareness month — всесвітня ініціатива в боротьбі з онкологією молочної залози

Всесвітня організація охорони здоров'я із 1993 року оголошує "Рожевий жовтень". Місяць, що покликаний звернути увагу на профілактику раку молочної залози

04.10.2023

На честь запуску «Рожевого місяця», першого жовтня Ейфелева вежа підсвічувалась рожевим кольором, як це відбувається щороку. Але в 2023 році, з нагоди 20-річчя асоціації, Тріумфальна арка та Національна асамблея також змінили колір. До глобальної акції також долучається і Нью-Йорк, саме Empire State building також вдягнеться в рожевий, але вже на наступний день після столиці Франції. Це чудовий спосіб розпочати жовтень з інформаційно-просвітницьких заходів, присвячених проблемі раку молочної залози та медичним дослідженням. Рожевий колір символізує надію і здатність долати недугу.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от ChampsElysees_Paris (@champselysees_paris)


Світові бренди із року в рік підтримують різноматні прояви цієї акції та звертають увагу жіночої аудиторії на методи профілактики та вчасну діагностику. В Україні, міжнародний соціальний проєкт Global Wellness Day Ukraine анонсує ініціативу «Малі чи великі — рятуй їх щомиті» присвячену Breast cancer awareness month.

Під гаслом «Малі чи великі — рятуй їх щомиті”, задля підвищення обізнаності про важливість профілактики раку молочної залози, у колаборацію обʼєднались преміальний косметичний бренд Nelly De Vuyst®, жіноча білизна Fox Lingerie та український бренд прикрас ручної роботи IVA JEWELLERY.

Для всіх жінок України команда Global Wellness Day Ukraine розробила спеціальний посібник «Як уберегти себе від раку молочної залози» — гайд, в якому ви знайдете влучні поради про те, як правильно обирати ліф/ білизну, як проводити самообстеження молочних залоз та чек-лист по симптомах. Брошуру можна безплатно завантажити на сайті профілактика-раку-грудей. Додатково додається список клінік, де жінки можуть безкоштовно пройти мамографію.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от ChampsElysees_Paris (@champselysees_paris)

Місія Global Wellness Day Ukraine присвячена здоров’ю, профілактиці захворювань та усвідомленню цінності нашого життя. Наше мотиваційне переконання полягає у тому, що велнес — це не розкіш, а невід’ємне право кожної людини.

Колекція Bio Femme від Nelly De Vuyst® — це перші у світі засоби для інтимного догляду, розроблені гінекологами, сертифіковані за найвищими стандартами якості ECOCERT® та COSMOS® Organic.

Засоби рекомендовані для:
Передчасного виявлення зміни кислотності та мікробіозу піхви, передчасного попередження дефіциту лактобактерій, відновлення мікрофлори, підтримки рівня зволоження інтимної зони, відновлення еластичності та пружності тканин інтимної зони, особливо після пологів та у періоди перед-менопаузи та менопаузи.

Засоби BioFemme від Nelly De Vyust® не проходять тестування на тваринах, 10% від продажу засобів колекції BioFemme від Nelly De Vyust® за жовтень буде передано в фонд «Здоров’я жінки та планування сім’ї».

Fox Lingerie

Fox Lingerie — український бренд жіночої білизни та купальників, заснований у 2015 році. ДНК бренду присвячена сексуальності та любові до себе. В центрі уваги — жінка з різними емоціями та настроями. Місія бренду – надати можливість всім жінкам бути різними та досягти будь-яких бажань, відкриваючи нові грані. Тому в асортименті бренду є різні комплекти від елегантної білизни до грайливих та сексуальних комплектів. Fox Lingerie вирішує важливі соціальні проблеми. У травні 2020 року бренд ініціював свій перший соціальний проект, присвячений важливості використання сонцезахисного крему та поінформованості про наслідки впливу сонця.
В жовтні 2023 Fox Lingerie долучається до всесвітньої ініціативи від Global Wellness Day та bcam.

IVA JEWELLERY

IVA JEWELLERY — український бренд прикрас ручної роботи. Історія якого бере свій початок на островах Балі та Шрі-Ланка, де дизайнери знайшли натхнення для створення унікальних виробів. Незважаючи на всі труднощі, бренд продовжуємо виготовляти прикраси в Україні. «Наш бренд про щастя та зв’язок між щасливими людьми». Браслет с сердечком створений спеціально для «рожевого місяця» та вже доступний для продажу.
20% від прибутку за продаж браслета компанія спрямує на допомогу в боротьбі з цим недугом.