Немає банальніших тем для розмови, ніж погода. Проте зараз усі говорять тільки про неї. Цього року тепло забарилося, тому кожен намагається віднайти свій ідеальний спосіб «приманити» його. Так, ми створили 5 стильних стратегій, які допоможуть повністю позбавитися зимової сірості та по-справжньому відчути пору року, після якої завжди настають зміни.
Стратегія Шанель – смужка
Маленька чорна сукня, твідовий костюм, сумка на ланцюжку, біжутерія – Коко Шанель належить авторство багатьох модних нововведень ХХ століття. Одне з них – це мода на смугастий принт. Після мадемуазель Коко смужки тенденцію підхопили інші дизайнери, продовжуючи успіх смугастих тканин аж до наших днів. Жан-Поль Готьє, Оттавіо Міссоні, Кін Етро – багато відомих імен можна пов’язати з цим принтом. І любов кутюр’є до нього небезпідставна: правильно підібрана смужка візуально корегує недоліки фігури, та й загалом принт виглядає дуже стильно. Обираючи смугасті речі цієї весни, ви гарантовано виглядатимете актуально.
- Julia Pomoshko
- Roussin
- OVA.L
Стратегія Діор – горох
Крапинки на тканинах з’явились кількасот років тому. Але тоді в моді були складні набивні малюнки, тому горох не мав великої популярності. «Спростив» цей візерунок Крістіан Діор, присвятивши йому окрему колекцію суконь, тим самим зробивши горох загальновизнаною класикою 50-х років. Сьогодні горошок носить весь світ: його можна зустріти і на подіумах, і на світських подіях, і на вулицях будь-якого міста. Проте дизайнери та стилісти радять не поєднувати його зі звичними ретро-елементами. Цією весною принт отримав нове прочитання: замість перлів та вінтажних сумочок до горохової сукні краще обрати модні кросівки чи джинсовий піджак.
- Selfie by Deeva
- Vlasna
- Birka clothing
Стратегія Гуччі – квітковий принт
Рослинні орнаменти з’явилися на тканинах ще в часи стародавніх імперій, але справжня мода на флористичний принт прийшла у середині ХІХ століття з появою англійської текстильної компанії «Liberty». Її назва стала загальним терміном на позначення заквітчаних тканин. Знакова подія в житті квіткового принта відбулась у ХХ столітті, коли модний дім Gucci випустив хустку з малюнком «Флора». З того часу малюнок ліберті надовго оселився у жіночих шафах. Сьогодні українські дизайнери пропонують різні варіації на тему: від теплих трикотажних костюмів до невагомих суконь. Носити квітковий принт легко, адже він жіночний, яскравий та дуже активний. До такого вбрання лишається тільки додати улюблені аксесуари – і весняний образ готовий.
- OMMAdesign
- Love Vivienne
- Elle Fortuna
Стратегія Ланвен – пастельні кольори
Жанна Ланвен не здійснила революції в моді, не винайшла чогось екстраординарного. Проте саме вона закріпила за пастельними кольорами статус обов’язкових у жіночому гардеробі. Вбрання дизайнерки були делікатними, стриманими й романтичними одночасно. Жанна «забарвлювала» їх у м’які кольори – частіше за все у рожевий та бузковий. Сьогодні ці відтінки знов у тренді. Українські дизайнери пропонують чималий вибір пастельних речей для гармонійних весняних луків.
- Urban Street
- Lalkarka by Loyanich
- Desali
Стратегія Пантон – ультрафіолет
Інститут кольору Pantone аналізує тенденції та регулярно обирає нові модні відтінки. Не встигли ми як слід «посмакувати» соковитий світло-зелений грінері (Greenery), як спеціалісти презентували нового кольорового фаворита. Ним став космічний ультрафіолет (Ultra Violet). Цей відтінок українські дизайнери активно використовують у своїх нових колекціях: можна вдягати фіолетові сукні, спідниці, жакети, пальта й сміливо йти назустріч весні.
- Zharko
- kozzachka
- Natalia Kravchenko
Аби виконати будь-яку з цих стратегій та придбати нове весняне вбрання, можна відвідати на маркет «Дні української сукні» від проекту «Всі. Свої». Він відбудеться 7-9 квітня в Києві, на Десятинній, 12. Тут понад 200 українських брендів презентують сукні, сорочки, костюми, тренчі, а також взуття та аксесуари до них.