Український бренд MARSALA створив першу колекцiю взуття зі шкiри кактуса

27 октября, 2021

Український бренд взуття MARSALA та його дизайнерка Марія Маслій вже 4 роки тримають напрям до усвідомленої моди. Все почалося з соціального проєкту з Яною Червінською Sustainable Fashion Pad, де створювалися інсталяції, освітні лекторії та спецпроєкти в медіа для популяризації усвідомленої моди.

Потiм Марія разом з Ганною Швець створювали шоурум стійких брендів в Парижі та Мілані THE SUSTAINABLES, були кураторами інсталяції стійких брендів на Міланському тижні моди, провели International Sustainable Fashion Design Contest з фіналом на Лондонському тижні моди.

Цей шлях знайшов відображення в історії бренду MARSALA. Команда не виробляє зайве, кастомізує більшу частину замовлень, створює класичні дизайни, які можуть жити в гардеробі не один сезон, робить взуття високої якості, яке служить довго. Сьогодні ж бренд іде далі у створенні більш екологічного продукту. Таким чином бренд створив взуття з інноваційної «кактусової шкіри». 

Відомо, що мексиканська шкіра DESSERTO — це перший у світі високостійкий та екологічно чистий органічний матеріал з кактуса Нопал, також відомого як опунція. Виготовляється у великій різноманітності кольорів, товщини та текстур. 

Дизайнерка говорить, що працювати з подібними матеріалами дуже складно, але на тисячній спробі їм це вдалося. У колекцію взуття MARSALA увійдуть 20 моделей, які з’являться навесні 2022 року.

Рішуча. Справжня. Небайдужа.

17 грудня 2025 року у Києві SHE Congress від WoMo об’єднає понад 2000 учасниць та більш ніж 25 спікерок для обміну сценаріями жіночої реалізації. Лідерки бізнесу, ІТ, культури та інших напрямів поділяться досвідом подолання викликів війни, ефективної організації робочих процесів та стратегіями управління.

Забронюйте Вашу участь вже сьогодні!