Українські бренди: які з них відомі за кордоном?

26 июля, 2024
українські бренди

Українські бренди знають за кордоном, а основний стимул купувати українські товари — можливість підтримати Україну. Про це свідчать результати нового міжнародного опитування організації BRAND UKRAINE.

Опитування провели в травні 2024 року. Воно охопило міське населення Великої Британії, Іспанії, Німеччини, Польщі, США, Туреччини та Франції.

Найсильнішою галуззю економіки України за кордоном вважають сільське господарство. На другому місці — енергетика, а на третьому та четвертому — харчова та видобувна промисловості. Дві ключові сфери суспільного життя, з яких світ знає найбільше відомих українців, — це політика та спорт. Політика перемогла у чотирьох країнах (Франція, Туреччина, США, Велика Британія). А спорт —у Польщі, Німеччині та Іспанії. На третьому місці —бізнес, а четверте розділили музика та модна галузь.

Українські публічні особи більш відомі за кордоном, ніж бренди товарів чи послуг. Половина опитаних іноземців змогли без підказки назвати принаймні одну відому українську особистість (або родом з України). Найвищий рівень знання у Польщі (59%) та Туреччині (57%), а найнижчий — у США (33%).

українські бренди

Близько 20% іноземців знають про українські бренди та можуть назвати принаймні один із них. 3% респондентів згадали про кондитерську корпорацію Roshen. Ще 2% згадали бренд жіночого одягу Sleeper. До речі, акторка Марго Роббі вдягнула піжаму цього бренду на спеціальний показ фільму “Барбі”. Також відомі бренди Nemiroff і Paskal. У Туреччині найчастіше називали компанію Sandora, а у Франції — бренд головних уборів Ruslan Baginskiy  У Великій Британії — бренд одягу від кутюр FROLOV. Особливо його полюбляють співачки Бейонсе, Дуа Ліпа та Дженіфер Лопес.

Із підказками, тобто із запропонованого переліку, іноземці найчастіше називали українські продуктові ІТ-компанії. Найупізнаванішою виявилася Grammarly, компанія, що створила комунікаційний асистент на основі ШІ, який покращує спілкування англійською мовою. Друге місце посіло вебсховище GitLab, а Roshen зайняв третю позицію. За ними йдуть ІТ-компанія, що створює застосунки для підтримки фізичного й ментального здоров’я, BetterMe та виробник охоронних систем Ajax.

“Зі зміцненням бренду України у світі, зміцнився і бренд «Made in Ukraine». Іноземці цікавляться українськими товарами та послугами та мають бажання їх купувати та замовляти. Першочерговий драйвер цього — бажання підтримати Україну в складні часи. Це очікувано та природно. Водночас не менш важливі й інші, більш прагматичні фактори, як-от висока якість української продукції і її доступна ціна», — зазначають у BRAND UKRAINE.

BRAND UKRAINE — це незалежна організація, що з лютого 2022 року системно працює над розвитком національного бренду України на міжнародній арені. Команда втілює міжнародні комунікаційні проєкти для розвитку бренду України у світі.

Долучайтесь до наших соцмереж, аби бути в курсі усіх важливих новин та подій: FacebookTelegramInstagram