Jerry Heil стала першою українкою, яка прикрасила digital-обкладинку популярного індійського журналу Hi Celeb Magazine. Українська співачка також знялася у відеокліпі переможців цьогорічного Євробачення.
Англомовне видання індійського журналу Hi Celeb Magazine присвячене зіркам світового шоубізнесу. На обкладинці українка постала у новому образі. Вона обрала сріблястий топ з паєтками та асиметричний чорний костюм. Підпис «Вогняний ф’южн звуку» вдало відобразивувміння виконавиці поєднувати в музиці різні стилі.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
В інтерв’ю журналу Jerry розповіла про шлях співачки. А ще поділилася думками про творчий процес створення пісень.
«Іноді просто спадає на думку якась випадкова фраза. Наприклад, кілька днів тому я помітила, що англійська фраза «killing me» схожа на українське слово «килими». Так народилася ідея створити пісню на грі цих слів», — сказала співачка.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Нещодавно стало відомо, що спільна композиція Jerry Heil та солістки гурту The Hardkiss Юлії Саніної «WABI-SABI» увійшла до індійського плейлиста на Spotify. Наразі він має понад 127 тисяч підписників.
Також українська співачка стала членкинею американської Академії звукозапису. Відтепер вона має право голосувати за лауреатів премії Grammy. Співачка подала свою нову пісню #AllEyesOnKids на розгляд премії. Таким чином вона хоче привернути увагу світу до викрадених українських дітей.
Цьогоріч Jerry Heil визнали найпопулярнішою українською артисткою на Spotify. Вона потрапила у список Forbes «30 до 30», сформований з «молодих українців, які найбільше дивували й надихали нас своїми досягненнями протягом року».
Читайте також: Jerry Heil отримала право подавати музичні роботи на премію Grammy
Долучайтесь до наших соцмереж, аби бути в курсі усіх важливих новин та подій:Facebook, Telegram, Instagram