Стриминговый сервис Netflix опубликовал в твиттере информацию о том, что южнокорейский сериала «Игра в кальмара» стал самым популярным шоу на их платформе. Всего сериал посмотрело111 млн аккаунтов.
Щодня ми працюємо на інфофронті, виствілюючи подвиги українських жінок та впливаючи на світову спільноту інформаційно.
Ми просимо нас підтримати, аби ми й надалі могли виконувати нашу місію на шляху до української перемоги
Підтримати womo.uaИнтересно, что во втором квартале 2021 года на Netflix всего зарегистрировано 209,2 млн аккаунтов. А это значит, что «Игру в кальмара» посмотрело более половины аудитории всего сервиса.
Таким образом, «Игра кальмара» победила по просмотрам предыдущего рекордсмена, мелодраму «Бриджертоны». Этот сериал посмотрело 82 млн аккаунтов.
Напоминаем, что сериал «Игра в кальмара» вышел на Netflix 17 сентября и почти сразу приобрел вирусную популярность, став самым обсуждаемым шоу в мире.
Останні новини
- Афіша тижня: що подивитися, послухати та куди сходити 1-7 квітня
- Слова допомагають: як дорослі можуть підтримати дітей під час війни?
- Моторошні та захопливі: 6 трилерів від #книголав
- Світовий рекорд і 29 медалей. Вражаючі досягнення українців на етапі Кубка світу з плавання у ластах
- Групи підтримки – що це таке і чому вони корисні? Новости на главной