День святого Валентина — це час показати тим, кого ви любите, наскільки вони вам небайдужі, і це можна зробити за допомогою витонченого мистецтва дарувати подарунки.
Незалежно від того, чи будете ви святкувати День всіх закоханих, влаштуєте романтичний вечір для своєї коханої чи коханого, дарувати подарунки на 14 лютого однозначно варто! Щоб допомогти вам з пошуком, ми підготували ці найкращі ідеї подарунків на День святого Валентина. Всі ці ідеї обов’язково сподобаються вашій другій половинці, адже ці продукти з’явилися у продажі саме на честь свята.
Подарунки на День Святого Валентина з нових колекцій та дропів: топ-10
Карткова гра “Пізнай мене глибше”
Anoeses, український бренд еротичного одягу та аксесуарів, випустив новий продукт — карткову гру для пар “Пізнай мене глибше” для створення зв’язку між партнерами, який виходить за рамки буденності, заохочуючи близькість та спільний досвід дослідження. Правила прості, а переможцями станете ви обидвоє. Гра складається з трьох колод: дві з запитанням різних рівнів і одна з діями.



Гра розроблена для пар, які прагнуть краще розуміти одне одного, ділитися своїми фантазіями та урізноманітнити близькість. Вона складається з трьох колод карт:
- Питання 1-го рівня (45 карт) допомагають розкрити особисті історії, досвід та вподобання.
- Питання 2-го рівня (45 карт) заглиблюються у сексуальні бажання та фантазії.
- Дії (30 карт) заохочують до фізичного контакту та встановлення довіри.


Правила гри прості: партнери обирають певну кількість карт, по черзі відповідають на запитання та виконують дії, які допомагають розкритися та відчути нові грані взаємин. Головний принцип — згода та комфорт кожного учасника.
“Пізнай мене глибше” — це не просто гра, а можливість по-новому відкрити партнера, краще розуміти його бажання та зміцнити емоційний зв’язок”, — зазначають у компанії Anoeses.
Гра вже доступна для замовлення на офіційному сайті бренду.



Також нещодавно бренд випустив колекцію латексу – LAW OF SEDUCTION, створену для тих, хто випромінює впевненість. Цей одяг має елегантні силуети, розкішні тканини та провокаційні вирізи, які підносять ваш чуттєвий гардероб. Кожен виріб створено, щоб підкреслити ваші форми та привернути увагу. Ключеві кольорі — чорний, бургунді, червоний.
Сукня-футляр з мереживом
Що може бути краще ніж елегантна чорна сукня в гардеробі кожної жінки? Напевно лише сукня від українського бренду VISHNI. Ця сукня у білизняному стилі з нової колекції “Wardrobe” підкреслить ваші принади та додасть вам більше впевненості в собі.
Сукня має довжину міді, виконана з якісного костюмного матеріалу, має вставку з мережива на декольте. Завдяки продуманому крою вона ідеально сідає по фігурі, підкреслюючи талію та створюючи гармонійний силует.

Косметика
До Дня Святого Валентина бренд №1 в декоративній косметиці Італії KIKO MILANO пропонує висловити свої почуття через мистецтво та красу, презентуючи лімітовану колекцію “У серці міста” (Street Heart). Натхненна попкультурними зізнаннями в коханні, що прикрашають вулиці італійських міст, та яскравим світом графіті, нова колекція Street Heart створена у співпраці з італійським вуличним художником Лукою Фонтом.



Лінійка продуктів пропонує все, що знадобиться для створення романтичного яскравого макіяжу: рум’яна, лайнери-олівці для очей, палетка тіней та рідкі тіні для повік, туш для вій, праймер для обличчя, палетка з хайлайтером і бронзером, рідкий хайлайтер, бальзам для губ, олівці для губ, ручка-блиск для губ, лак для губ, шопер, тощо.






Клінічно протестовані, стійкі, довготривалі, зволожуючі та високоефективні формули надають обличчю природного сяйва, а надчуттєві та легкі текстури, від пудрових до кремових і вінілових, допоможуть “пограти” з контрастами та створити романтичний і нешаблонний образ. Колекція експериментує з поєднанням яскравих, модних покриттів і відтінків, що дає приголомшливий ефект.
Текстурний та привабливий дизайн упаковки був розроблений у співпраці з вуличним художником і майстром татуювань Лукою Фонтом. Завдяки переплетенню різнокольорових ліній, які утворюють серця, Street Heart розповідає про сміливе, романтичне та беззастережне кохання. Кожен предмет у колекції виглядає як сувенір чи любовне послання або ідеальний, як подарунок на День Святого Валентина. Колекція вже доступна у фірмових магазинах Kiko Milano та на INTERTOP.UA.
Повсякденний одяг для прогулянок
День закоханих — ідеальна нагода нагадати собі про найважливішу любов у житті — любов до себе. Нова капсула українського бренду Mócko [моко] Love [Yourself] Drop створена саме для цих моментів: турботи, затишку й задоволення від найпростішого — бути собою. Цей дроп — про ніжність і комфорт, на які ви заслуговуєте щодня.



Одяг із Love [Yourself] Drop обійме вас м’якістю тканин, свободою крою та універсальністю стилю. Він дарує відчуття легкості вдома, на прогулянці або під час вечірнього чаю при світлі свічок. Це речі, що нагадують: ви завжди гідні найкращого — незалежно від обставин.
До капсули увійшли легка блакитна піжама з льону з акцентними червоними кантами, ніжно-рожева футболка з символічним сердечком, м’які світшоти, шорти, штани у молочному та чорному кольорі, які можна носити як самостійно, так і поєднувати разом для створення цілісного комплекту. Завдяки універсальному кольору й продуманій формі, світшот та штани стануть надійним варіантом для дому, прогулянок чи невимушених зустрічей.








Завершує дроп більш святковий піжамний сет у молочному кольорі з чорними кантами. Усі речі покликані нагадати, що турбота про себе починається з найменших деталей та комфорту. Колекція вже доступна на сайті Mócko [моко].
Кардиган
Український бренд одягу O.TAJE підготував нову колекцію Pre-Spring’25, у якій делікатно поєднав актуальні тренди та речі, які стануть базою на щодень. Основа Eternal beauty. Eternal knitwear — трикотажні сети з різними варіаціями верху та низу, щоб міксувати їх, створюючи ще більше цікавих образів під будь-який настрій на привід. Це лаконічні светри, топи-поло або подовжені кардигани, які вдало поєднуватимуться з міні та максіспідницями або трикотажними штанами в тон.






Головний колір колекції — маслянисто-жовтий, лимонний відтінок, який поєднується з базовими та спокійними сірим, шоколадним, чорним, бежевим та білим. Тому пропонуємо звернути увагу на кардигани з нової колекції.


В’язані брелоки — валентинки
Український бренд в’язаного одягу Feb випустив в’язані брелоки у формі сердець до Дня закоханих. Кожен брелок виготовлений вручну зі 100% італійської вовни мериноса. У цьому дропі представлена класична червона версія серця, яка нагадує валентинку, проте бренд планує розширювати колекцію новими кольорами та візерунками.
“Ми навмисно створили сердечка з легкими недосконалостями – різними узорами, фактурами, витягнутими нитками. Хотілося підкреслити крафтовий характер виробу і зробити кожен брелок особливим. Ми сподіваємося, що наші сердечка стануть не тільки милою валентинкою, а щоденним нагадуванням про любов до близьких”, – розповідає засновниця бренду Feb Вікторія Фурманюк.



Вибір дати релізу брелоків не випадковий: День святого Валентина – важливе свято для бренду Feb. Саме 14 лютого познайомилася пара засновників, і саме в лютому вони вирішили запустити свій бренд, що вплинуло і на його назву.
Взуття
Український бренд взуття LOOKIE Atelier до Дня Святого Валентина представив вишукану та грайливу модель босоніжок LUV із відкритим серцем на прозорій сітці. Цим випуском бренд продовжує розширювати асортимент нетривіального взуття, яке не лише підкреслює стиль, а й формує особливий настрій.
Бренд пропонує два варіанти висоти підборів: елегантні 5,5 см або ефектні 9 см, а також понад 40 відтінків замші, шкіри та сіточки на вибір. Це дає змогу створити власну унікальну пару, що ідеально підійде для будь-яких моментів — від весільного дня до повсякденних образів.






LOOKIE Atelier дотримується принципів відповідального виробництва: переважна більшість моделей виготовляється за мірками клієнта, що мінімізує перевиробництво та забезпечує ідеальну посадку. Бренд використовує якісні матеріали та позачасові силуети, створюючи взуття, яке залишається актуальним незалежно від швидкоплинності трендів.
Шапка
Шерстяна шапка від українського бренду ШИПЕЛИК з вушками котика і зайчика створить святковий настрій на День святого Валентина, особливо до ваших структурованих піджаків в офіс. Для нього – базовий варіант, для неї – з низкою перлин, які фіксуються на шиї. Доступна у кольорах – чорний, бежевий.






Прикраса
Український ювелірний бренд SOVA у колаборації зі співачкою KOLA до Дня закоханих випустив колекцію тематичних прикрас. Натхненням стала пісня «Біля серця», яка знайшла відгук у серцях мільйонів українців, нагадуючи що любов — це те, що тримає нас разом.
У центрі колекції — серце як символ почуттів та компас — як провідник до тих, кого ми любимо. Браслети та підвіси можна поєднувати між собою та носити «біля серця» як парні прикраси. А особливою прикрасою у колекції став срібний кулон-компас, що відкривається. Всередині кулона — гравіювання цитати «Я тебе ношу біля серця», яку KOLA написала власним почерком.









Колекція також має благодійну мету — частина коштів з продажу прикрас буде спрямована до ГО «Військова школа “Боривітер”» на забезпечення навчання українських військових.
Шкіряна сумка
Львівський бренд вишуканих шкіряних аксесуарів POÉLLE нещодавно представив нову колекцію «Color Field», які вже стали улюбленцями українських блогерів та фешн-експертів. Назва лінійки сумок відсилає до напряму абстрактного живопису творців Марка Ротко та Казимира Малевича.



До нової колекції увійшли маленькі сумки Josy та Untitled у кількох кольорах, мʼякий клатч-мішок Elza, місткий тоут з декоративним ремінцем Object № 03, пасок з мінімалістичною застібкою та бестселери бренду Cecilie та Carolyn у нових відтінках. Всі аксесуари доступні як в замші, так і в гладкій шкірі.