ТікТок від 5-річного хлопчика Матвія Бруса, в якому він закликає купувати домашнє м’ясо, ковбасу та сардельки до Великодня, замилував соцмережі й надихнув українців знімати веселі ролики.
Щодня ми працюємо на інфофронті, виствілюючи подвиги українських жінок та впливаючи на світову спільноту інформаційно.
Ми просимо нас підтримати, аби ми й надалі могли виконувати нашу місію на шляху до української перемоги
Підтримати womo.uaТакож відео з 5-річним блогером з Черкащини надихнув українських підприємців зняти креативну рекламу з великодніми пропозиціями до свята.
Пропонуємо переглянути найкращу рекламу до Великодня від українських підприємців:

Посмотреть эту публикацию в Instagram
Останні новини
- В український кінопрокат вийде 13 фільмів Каннського фестивалю: подробиці
- У Ватикані пройшов «голий» протест проти війни в Україні: подробиці
- Прорив у лікуванні безпліддя: вчені знайшли метод лікування ендометріозу
- Європейський суд визнав порушення Україною прав одностатевих пар
- Подають гільзи замість їжі: у Великій Британії з’явилося антивоєнне кафе
Новости на главной
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram