ТікТок від 5-річного хлопчика Матвія Бруса, в якому він закликає купувати домашнє м’ясо, ковбасу та сардельки до Великодня, замилував соцмережі й надихнув українців знімати веселі ролики.
Щодня ми працюємо на інфофронті, виствілюючи подвиги українських жінок та впливаючи на світову спільноту інформаційно.
Ми просимо нас підтримати, аби ми й надалі могли виконувати нашу місію на шляху до української перемоги
Підтримати womo.uaТакож відео з 5-річним блогером з Черкащини надихнув українських підприємців зняти креативну рекламу з великодніми пропозиціями до свята.
Пропонуємо переглянути найкращу рекламу до Великодня від українських підприємців:
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram