Собаки-рятувальники кінологічної служби, які шукають людей під завалами, отримали новий спеціалізований транспортний засіб

PAW Patrol та Еко-Сфера зібрали 1,2 млн гривень для кінологічної служби ДСНС

19.03.2024

Пошуково-рятувальна кінологічна група — це справді суперсобаки. Вони треновані працювати в важких умовах міста та атестовані за міжнародними стандартами. У складі групи — тринадцять підготовлених собак, почергово на бойовому чергуванні шестеро чотирилапих рятувальників. На оснащений для перевезення навчених тварин мікроавтобус зібрали 1,2 млн гривень. Кошти збирали в рамках благодійного проєкту, партнерами виступили Еко-Сфера та «Щенячий патруль» від Paramount.

За період збройної агресії російської федерації проти України підрозділи кінологічної групи допомагали ліквідовувати наслідки надзвичайних ситуацій у Києві, Бородянці, Лютежі, Гостомелі, Ржищеві, Луцьку, Львові, Житомирі, Чернігові, Охтирці, Балаклії, Херсоні, Дніпрі, Запоріжжі, Умані. Вони врятували десятки людей.

«Це високопрофесійні собаки високого рангу. Собаки аварійного рятувального загону ДСНС України, головна задача та мета яких — шукати та знаходити живих людей, а потім загиблих у завалах. Також  займаються пошуками людей у горах. Для них повинні бути нормальні умови для пересування, адже їх потрібно доставляти до місця рятувальних операцій, і часто це доволі великі відстані у межах України — як-от нещодавня рятувальна операція у Одесі», — каже Андрій Твердовський, засновник благодійного фонду «Українські вогнеборці», партнер проєкту. 

фото ДСНС

Досі тварини пересувалися непідготовленим транспортом — навіть якщо треба було долати сотні кілометрів. Це ускладнює координацію групи та погано впливає на собак. 

«У них має бути великий автомобіль з нормальним кондиціонуванням та кліматом, адже цим собакам в жодному разі не можна перегріватися, так як їх працездатність від цього знижується», — пояснює Андрій Твердовський. 

Разом з рятувальниками погодили оптимальне рішення для службового авто —  вантажно-пасажирський мікроавтобус Citroen — в салоні мікроавтобуса є крісла для розміщення кінологів та місце для перевезення необхідного рятувального обладнання. У багажному відсіку встановлено чотири транспортні бокси, обладнана система підігріву та кондиціонування. Це дозволить оперативно їхати на місце пошукової операції та забезпечити комфортні умови для собак.  

фото ДСНС

Підготовку та обладнання мікроавтобуса виконав провідний виробник рятувальної техніки у Великобританії — North Fire. “Це перший обладнаний автомобіль саме для потреб кінологічних груп. Раніше ми виготовляли для та доставляли в Україну броньовані авто для рятувальників, які займаються евакуацією людей та розмінуванням, а також пожежні автомобілі. При підготовці транспорту для кінологічної групи ми брали за взірець рішення та стандарти, які використовують аналогічні рятувальні підрозділи у Великобританії”, — каже Олівер Норс, CEO North Fire.

Paw Patrol («Щенячий Патруль») — це відомий анімаційний всесвіт, який складається з мультсеріалу та двох повнометражних анімаційних фільмів. Головні герої — це песики, хлопчики та дівчатка, які працюють в команді рятувальників та постійно витягують з халеп мешканців Бухти Пригод. Цей бренд подобається малечі і батькам, тому що вчить цінним моральним принципам: допомагати іншим, діяти в команді та робити світ кращим. 

Тож цілком логічно було, що «Щенячий патруль» допоможе підтримати собак, які врятували чимало життів. Ця ідея належить Олегу Гончаруку, керуючому партнеру «Еко-Сфери», яка випускає соки з героями мультсеріалу. 

фото ДСНС

З початку війни він заснував благодійний фонд. На момент створення проєкту зі «Щенячим патрулем» «Благодійний фонд Олега Гончарука» вже співпрацював з фондом «Українські вогнеборці» та допомагав кінологічній службі ДСНС.

«Я звернувся в ліцензійне агентство MOOD Space з ідеєю реалізувати проєкт по збору коштів для придбання спеціально обладнаного автомобіля для чотирилапих рятівників людських життів через комунікацію від бренду «Щенячий Патруль», соки з героями якого випускає «Еко-Сфера», ліцензіат компанії Paramount в Україні. Моя пропозиція була одразу підтримана колегами і мені швидко допомогли її реалізувати», – говорить Олег Гончарук.

Механіка проєкту була проста: гривня з кожної пачки соків лінійки Paw Patrol зі спеціальною наліпкою йде в фонд, який збирає кошти на спецтранспорт для собак. Мета — 1,2 млн грн. Долучитись могли усі — соки продаються в магазинах біля дому, мережах «Сільпо» та «Аврора»

фото ДСНС

«Ми дуже надихнулись ідеєю локального благодійного проєкту з «Щенячим Патрулем» і вирішили використати популярність бренду для підтримки справжніх героїв – собак, які врятували чимало життів. Адже використання ліцензійних героїв – це не лише красива картинка, покращення впізнаваності і підвищення продажів. Це ще і чудова можливість комунікації зі споживачами за рахунок популярності бренду та довіри до нього. Дивіться самі — проєкт допоможе собакам-рятівникам отримати необхідну техніку,  допоможе людям зрозуміти важливість ролі собак в рятувальних операціях та надихне багатьох дітей робити світ кращим», – каже Тетяна Анохіна, директорка ліцензійного агентства MOOD SPACE.